Farmen
Någon mer som följer denna dokusåpa?
Tycker de har en underbar gård som de vistas på men uj så bortskämda de blir!
Jag tittar på det, men det är inte så trevligt många ggr att se på. Gillar inte så mycket det rävsplet som pågår. Men det finns ju en och annan som visar en god sida. Har så svårt för dom som klagar på en sak och sedan görs det samma elaka handling tillbaka. Så även är mina tankar i det "vanliga" livet. Jag bor granne med en fd tidigare vinnar av just detta program.
Men jag håller med dig ang gården den är helt underbar som den är. Intressant att se hur dom sköter djuren och bygger och utvecklas genom programmets gång. För visst är det några som går fram på ett bra sätt.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jag trodde jag skulle lära mig att garva skinn när de fick det i uppdrag, men sånna där skinn vill jag verkligen inte ha😃
Jag tittar på det :)
En sådan gård hade inte varit fel att ha :)
Men mycket av dem säger, gör, beter sig är ganska uppgjort sedan innan, sådan får djuren lida för det ibland tyvärr.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 Tror inte det kommer bli något skinn att ha av det dom gör där.🤔
#3 Visst är det vacker och läget…
Snart är det dags för farmen, Vem bli andre kämpen tror ni?

Jag tror på AK
#5 Svårt att säga, Maria är inte att lita på.
Hoppas innerligt hon inte väljer Jannike eller Erik men skulle ej förvåna mig

Vem hoppas ni ta hem det? Har ni hunnit hitta någon favorit? Jag har gillat Jannike från början och hon har inte fallit ur ännu i all fall
#8 Japp Jannike och Erik :)
#10 Så rätt du har!
Jag trodde Ak och så blev det, men på något sätt känns det som ett svek mot Ak. Hon har varit Maria Lojal..Tycker hon gör det stark, hon har ju gått ut med att hon inte har det så lätt och har ADHD. så med det facitet tycker jag hon är stark.

Absolut. Inte fel att välja AK men svagt att inte förvarna henne, så gör man ju om man respekterar varandra.
#12 Visst är det så, men jag tycker Maria varit lite lurig som person, men det är ju så svårt då det kan vinklas så mycket också
Ps, din länk på din sida är bruten. Ville så gärna kika på din sida.Ds
Hoppas Ak vinner över Maria :)

#13 Jag vet inte varför den inte fungerar. Har kollat det själv och adressen är korrekt och fungerar om man skriver den direkt i adressfältet. Men här kommer en direktlänk till svenska sidan:
#14 jag håller också på AK.
#15 Wov vad kul det var att kika in på din sida, så att vi hade en del saker gemensamt.. Vilka snygga du har.

Snygga vadförnått? 👋
#17 Hundarna. katterna, åsnorna.. Allt var fint, Men visst att kika in på Borzoi bilderna var mycket givande. Vackra..
Vi har kattklubben gemensamt, så misstänker bergis vi har kanske några gemensamma vänner..

Vet inte det, jag är inte så aktiv på katt sidan. Jag hade tänkt att börja avla, men kom av mig helt när jag förlorade min avelshona. Nu får jag snart hem en skyggishona som ska vara högdräktig så snart har jag små kardborrebarn igen ❤️
Aha, Bengalen du hade på bild är verkligen läcker, Gillar den rasen

Jo hon var superfin. Kegrim, hennes son är helt obengalig men underbar. Mattes bäbis:)
OT Här är det värdens vackraste måne just nu, stor rund och knallgul!