Kycklingar!
Nu är där en hel del små pycklingar i kläckaren där nere! Kunde räkna till 12, men var lite svårt att se pga skyddet framför (så de inte trillar ner) så där var säkerligen fler.
Lyckades få en hyffsad bild på en silkes i alla fall. 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Ååååh så sjukt söt <3
// Fawo (;
Naw! Vill med kläcka fram kycklingar, men har ingen kläcker :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Wow grattis till dom små söta krabaterna! Sicka raringar.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Åh så söta! Jag vill oxå ha kycklingar! Mamma har en kläckare men jag vill att mina hönor ska ge sig på att ruva:) kycklingar är så söta! Säljer du kycklingar eller behåller du alla själv?:)
#4 Annars kan du ju låta hönorna själva kläcka ^^
#5 Tack så mycket:D Två av dem har idag varit med på en fotostund till årets påskkort!
#6 Hihi, vi har en höna med som ev. lagt sig på ägg ^^ Både och, det mesta behåller vi, men vi säljer ju en hel del med. Säljer också avelsägg till dem som vill, om vi har så det räcker så att säga. :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#7 jag köper gärna ägg av silkeshöns! Vilka färger har du?:) men jag anar att mina hönor inte kommer börja ruva förrän de själva börjat värpa.
#9 jättefina!:)
Vi har också fått pycklingar :3 De äjj såå sötaa :)
#12 Dem får du ju visa:D
Tack för lotterna:3
// Anka
Vilka härliga bilder.