Välkommen till Öppen gård!
Vi håller öppen gård för allmänhetens intresserade!
Den 6 maj kl 13.00-17.00
På gården finns det möjlgihet att träffa våra svenska utrotningshotade lantraser - Gutefår och linderödsgrisar. Du får även möjlighet att träffa stuteriets shetlandsponnyer våra varmblodiga travare, sankt bernhard…shundar, tuppen Sixten med hönor och katterna så klart!
Gör en skön söndag i maj till en fin familjedag tillsammans med djur o natur! Ta tillfället o visa dina barn om arbetet i närhet av djur på en småskalig gård i ett modernt Sverige.
Det väntas Lamm, föl o kycklingar i april/maj så du får möjlighet att se små liv komma till världen!
Varmt välkomna! Johanna & Magnus http://www.kallagardenstroby.se Vägbeskrivning - se hemsida.
Tråkigt att man bor lite väl långt ifrån, annars hade man gjort ett besök. Du får gärna visa bilder från dagen till oss som inte har möjlighet att besöka.
Härligt.
Ganska nära mig, kanske kommer och kollar?
Underbart val av hundras dessutom 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Du är varmt välkommen!
Ah va kul att du också har sanktis. Vilken kennel kommer de ifrån?
Hälsar Johanna
Hoppas dagen blir toppen bra!
Var inne och kikade på eran sida. Trevlig=) Ännu roligare då man känner igen något. Allan uppfödda Pajas. Tänk vad världen är liten. Jag såg eran pålle vinna en gång för hundra år sedan på Kalmar. under dena korta tiden Veijo H hade han på Kalmar.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#5 Det är svärmor som fött upp, så ingen reggad kennel. Men kommer inte ihåg men tror både föräldrarna till henne är ifrån uppfödare i Skåne om jag inte minns fel :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.