Tillståndsbilder!
Hej, jag söker tillstånds bilder till stallet.se! Jag är en av dom som anmäler bildstölder på s.s till suportern!
Om DU eventuellt har några bilder som jag kan få tillstånd att använda, på katt, hund,häst eller kanin så hör gärna av dej, Antingen här eller på stallet.se, där heter jag Rabies!
Jag kommer naturligtvis att skriva vem som fotat bilden så synligt som möjligt! Även på bilden!!
Har du kollat:
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Tack för du frågar. Ska kolla och återkommer.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
jag har nog säkert lite bilder att fixa. Kan springa och fota lite hästar. Hur vill du ha bilderna? Tillskickat på mail?
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

#1 Jao, men hittade inte så många :O
#2 Okej! :D
#3 Ojdå! :D Spelar ingen roll! (: Du får gärna skicka via mejl! :D litentoffla@hotmail.com :D
#4 då kan jag väl maila några :) skal fota lite i stallet i dag :)
#0 Vad jätte bra att fråga!! Blir så arg på dem som bara knycker bilderna,
Jag har nog någon bild iaf du kan ta…
Han här heter Bosman G.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Här är det ett ställe med en hel del bilder.
Rätt mycket på djur.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
#7 Det var fina bilder där.
~ Anneli ~
Instämmer, toppen fina bilder.

#5 Åhh tackar! :D
#6 Ja visst blir man! :O Tackar!! :D
#7 Åhh, jättebra! Tack! :D
#10 Kan man få veta vad han får heta och se hur han blir i ditt stall?
~ Anneli ~
Nu kommer det lite bilder till dig på mail, jag delar upp i fler mail så du inte får ett som är superstort :)
Hmm Rita vad nyfiken jag blir nu på dom bilderna. Är det på din vackra pålle?
#13 inte just nu, jag fotade några av ridskolans medans dom sprang runt ute i hagen :D
#14 Aha! Min dotter såg din bloggsbilder, ok jag visade henne dom. Men om du bara visste vad hon vart kär i din pålle! Det var det vackraste häst hon sett sade hon.
#15 *smickrat*
Visste jag väl! 
#16 Barn är ju så härligt ärliga också. Jag har lovat henne en häst om hon inte röker då hon är 18! ok det det är många år kvar, men moroten finnes ändå.
Samt nu vet hon vilken häst hon vill ha i ras. Tack vare din fina Rita
^^ Hennes halvniese är till salu på hästnät ;)
Kan du ge mig länken av ren nyfikehet?
#19 Här har ni Maija :)
Hennes pappa är Torps Gusten, som är halvbror till Gejsa. Skal lova jag kväppte till, för det där var Gejsas ansikte som kikade på mig :D
Maija har lite smalare bringa och lite mer pannlugg, men annars var hon mycket lik min pärla :)
Hej jag behöver också tillståndsbilder jag tycker det är dumt att ta bilder som inte är ens egna :) Kan nån snäll fixa en hemsida eller bilder ?
#21 vilka raser och färger föredras? :)
Jag vill väldigt gärna ha jag också om ni har någon tips på en bra sida eller så! :)
Tittade på de ni har skickat här över, finfin :)
#22 Det spelar ingen roll! :)
Jag delar gärna med mig av bilder om det skulle behövas. Men vill ju veta till vad =)
#25 Menar du mig? :P till stallet.se :)
#26 men e inte det en spelsida =)
#27 Jo,det är en spelsida där man har olika djur.
Emma-Rhin:
Stod längst upp i tråden :)
#29 Det ser inte jag, det jag läser att hon söker bilder till Stallet och ären av dom som anmäler bildstölder. Men ingen förklaring om vad stallet är för sida och vad man gör därinne som andvändare.
Så jag förstår emma´s fråga.
Mvh medde
jag kan fixa både häst, hund och kattbilder. Men går bilderna att högerklicka och spara på datorn osv. Kollade in stallet.se men fattade inte riktigt vad bilderna skulle vara till =) man sköter ju bara sina hästar och sitt stall på denna sidan. Därför undrade jag VAD bilderna ska vara till och inte vart de ska. =)
Ja jag tänkte mer att du undrade vilken HEMSIDA de skulle användas till, så jag ursäktar att jag missförstod dig :P
Stallet.se är en hemsida där man skapar egna hästar/djur, döper namn på dem och så. Sedan kan man tävla med dem i utställningen, finast/sötast/den med bäst bild vinner och djur som har vunnit utställningen blir väldigt dyra.
Därefter säljs de runt för att folk vill tjäna stallpengar på dem, så ja, det är ungefär så det går på stallet.sse :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag söker också bilder till stallet.se. Som jag gjärna skulle vilja sälja, självklart skriver jag att det inte är jag som har fotat utan "tillstånd" Så om någon är gullig och kan ge mig lite bilder så skriv bara! :)
Vilka motiv vill du ha. Jag kan nog fixa några till dig, men vill då att du behåller dom och inte "säljer" dom vidare till dina grannar på stallet
Det spelar inte så stor roll hurdana bilder.. Är det okej att jag har de på mina djur ? :)
Jodå det är okey. Lägger in några jag kommer in på min andra data, samt så vore det kul om jag fick reda på vilket stall dom kommer att ligga på.
Okej :) Jag heter Ciirkus och Lillen men jag är mest inne på Lillen :)
Är mer inne på stallet Cc nu x'D
Jag söker också bilder! :3 Av alla slag, men helst hästar. Jag kommer att använda de på Desginer, djur och ev. stallplaner ^^ Om de är fotade med system- kamera spelar ingen roll, men de blir bättre kvalité då.
Ger inte bort några, och inga på min sida, här eller någon annan sida där mina bilder finns. Vill inte att dem sprids plus att många har snott mina bilder så delar inte med mig.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.