Snart är det vinter
Nu har vi kommit in i vintermånaderna. Senaste dagarna har varit trevliga med rätt bra väder.
Jag satt idag och gick igenom lite bilder på min kamera och hittade en rolig bild från i somras.
Jag har varit ute på flera bilträffar då vi skaffat oss en gammal amerikanare. På en av träffarna hittade jag denna lilla varelse på en sidoruta. Undrar hur långt bort den kom ifrån. Det har nog tagit den lite tid att komma så högt upp.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Sommaren försvann lika fort som den kom!
Men haha, en liten utforskare du fångat på bilden då :-)
// Fawo (;
Själv tycker jag att november är höst. =)
Vilken charmig snigel, haha.
Weinertecknade dvärgteddys i olika färger
En levande S-Car-Go, kanske?
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
En berest liten krabat.
#2 November kallar jag en vinter månad, men du har helt rätt. Då årstiderna är indelade på ett astronomiskt sett, man har delat in årstider i en fjärdedel av jordens omloppsbana runt solen..
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
November är med höst för mig, jag är född i november, dec-feb är vinter för mig.
Den hösten verkar gå fort, hoppas snön dröjes sig till vintermånaderna ;)
Gillar dock inte kyla, blåst, regn och mörker :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Även för mig här nere i djupa södern är november en höstmånad.
Har man tur så varar "hösten" en bit in i december.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Usch, ja snart är det vinter… Antagligen får man byta foderstat till sina djur också. Vad ger ni era på vintern? Till mina Getter ger jag på morgon och kväll 1,5 kg hö samt 1 näve kraftfoder var (hon ena får lite b-vitamin skvätt också) samt grönsaksrester från vår mat (potatisskal, de yttre salladsbladen m.m) på sommaren får de inte något hö och bara kraftfoder vid träning av trix och utflykter.
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
#7 Mina får samma som innan, vissa får dock bara ökad mängd men inget annat ändras i foderstaten 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.