Japanska Vaktlar säljes
Hej!
Har två stycken tuppar på ca 2,5 år vardera på nacken.
Den ena som kallas Cocosnöten är en Dark British Range Tuxedo, om jag inte är helt ute och cyklar :)
Och den andra som vi kallar Weise är en Creme eller Honung Tuxedo, om jag förstått det rätt.
De säljes pga hönorna tyvärr dött, (något djur lyckades visst få tag på allihopa. Men skonade dessa två) och jag vill inte att de ska gå ensamma här hemma. Och jag har inga planer på att skaffa nya hönor, då dessa skulle bli de sista.
Weise har blivit lite blodig efter det hela (vet inte om rovdjuret gjorde det, eller om han slått i någonstans) och de båda är lite hängiga. Men det får man väl förstå. De går just nu tillsammans med några kycklingar, men jag har inte haft de tillsammans med Höns tidigare.
Om ni undrar något är det bara att höra av sig!
Bilder är på väg!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
De är inte renfärgade, och ovanstående färg stämmer säkert inte, men det är vad jag tror :)
Priset är absolut inte viktigt! Bara de kommer till bra hem!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Finns?
Och hur har de bott? Inne, eller ute etc..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så fina dom dom var! Hoppas du finner ett riktigt bra hem till dom.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#5 Oj, ja det glömde jag ju! Finns i Skåne, Hörby. Men transport kanske går att lösa (?).
De har bott i stall, med fri tillgång till foder, vatten, sandbad och kojor och massa annat sådant :)
// Anka
Ja, okej jag bara funderade, det är 60 mil till dig .. Har inte några vaktel hönor heller :/
#8 Jaha, oj, jo det var ju lite långt ^^ :)
// Anka