Vad kom först?
Det pratas mycket om Höns här i trådarna och det är kul, men då kommer jag med den klassiska frågan:
Vad kom först hönan eller ägget?
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Hönan kom före ägget men inte först. Först kom fjädern och det blev en höna av fjädern
Om man ska stirra sig blind på det här så blir man tokig 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kan instämma. Det är många gånger man fastnar i dessa tankar.. Men det var ju en orm i paradiset,, Kände var det en orm från en ägglägggande sort.. Hur går det ihop då? Adam & Eva och ormen,, men var kom ormen i från? Speciellt om det är en sort från där det läggs ägg,
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Ägget såklart! 
Eftersom hönan utvecklades från dinosarierna och en gång för länge länge sedan kläcktes ett litet Dino ägg och ut kom en kyckling.. 
/Elisa
#4 Då går vi vidare. Adam och Eva var första människorna på jorden och de fick väl tre söner som i sin tur träffade tre damer.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Och hur kom dom kvinnorna in i bilden, tre stycken dessutom ,,,,Vet någon det?
#6/#7 Var det? Jag har aldrig hört att de träffade damer… men jag är heller inte så troende i just det 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jodå Adam och Eva fick tre söner,, samt gifte sig med tre kvinnor, men hur dom hamnde där har jag ingen aning om.. Dom kom in från höger tror jag,
#9 Jaha okej ^^ HAHA kanske det 
// Anka
Hoppas jag har rätt… Gittan kanske vet eller någon annnan..
Jag? - jag har ingen aning egentligen.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Adam & Eva bodde ju i Endens Lustgård. Finns ju inget som säger att det inte fanns folk utanför. 
Annars får man köra på Magit Sandemo (Sagan om Isfolkets) version. Att Adam hade lite kul med en Demon (Lilith i serien) och de fick döttrar som sen gifte sig med A & E sönerna.
Liiiite inavel kanske men vad f*n. Man kan ju inte få allt…
/Elisa
#13 Det var en bra variant, tror vi kör på den..