Gäster i trädgården
Kollade ut igenom fönstret nu när jag satt vid daton, ser bara något beige i ögonvrån ute. Kollade ut, där stod några kor med 2-3 kalvar i trädgården, haha. Det är min styvsvärfars ena flock kor, dem hade lyckats ta sönder ena grinden, "smygit" igenom deras gård och bort till vårat hus haha. Så det var bara till att schasa tillbaka dem, dem tog några glädjerus med hihi
Jag är igentligen rädd för kossor, utom hans.
Och ena gången kom dem rusande emot mig, av glädje, men hann inte bli rädd, ställde mig framför dem och sa med bestämt röst "nu får det vara slut med dumheterna", då stannade dem och började beta haha Jag hade inte vågat det om jag inte hade vetat att dem är så snälla (han har enbart snälla, lätthanterliga djur pga att han små barn).
Men fick in dem i hagen till slut, så nu är jag helt slut 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Men vilken kväll du fick. Stark gjort att du "bad dom gå hem" Då du dock känner en viss rädsla fär kor. Men det blir lättare med dom man "känner" På ett sätt en liten kul historia, i morg fm skrattar du åt allt.
Ha en fin kväll
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#1 Jag gick efter dem, så dem gick till byggdegården som ligger en bit ifrån vårat hus, var mest orolig att dem skulle ta sig ut till vägen. Sedan kom min pojkvän och sedan styvsvärfar så vi hjälptes åt att få hem dem :) Kände mig modig och nöjd. Kanske håller på att övervinna med rädsla?
Kommer nog skratta åt det sen ja haha
Tycker du har gjort detta på ett föredömligt bra sätt. 
#3 Tack ska du ha 
#4 Det är vi på sajten som ska tacka för din trevliga berättelse.
Bara roligt att dela med sig 

Det är trevligt med överraskningar ibland.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
#8 Ja ibland är det det :)