Lantdjur iFokus

Lantdjur

Etikettoff-tpoic
Läst 1660 ggr
medde
0

Varg ihjälslagen

En mycket trist sak att skriva om det här. En varg har blivit ihjäslagen. Vargen påträffades död i området runt sjön Fansen som ligger i Ockelbo. Vargen uppvisade skador efter  slag i huvudet, brutna revben samt brutna ben. samt påkörd av snöskoter..Blir så besviken på människor….Som sagt efter den jakt som varit och det som pågår nu gör att snart är vargen borta från vårt land!

Läs vidare på länken

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

StefanW
0

Önskar att man fick tag på dem som har gjort det.

Stefan - Modellbyggare

Justsmiile
0

helt sjukt. förstår inte hur man kan göra något sådant.

Louise Nilsson

Medarbetare på Chinchilla

snaapit.blogg.se

medde
0

Vargen är jagad med snöscoter innan den slogs ihjäl. När ska man sluta förvåna sig?

Sehvrin
0

Nu är det ett företag och en anonym som har lovat 10 000 kr vardera till den som ger tips som leder till en fällande dom: http://helahalsingland.se/bollnas/1.2777975-ytterligare-10-000-i-beloning

Jag hoppas att dessa 20 000 kr kan få folk att börja tala, för det är ju stor risk att detta förbli olöst annars.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

medde
0

#4 Hoppas någon "skvallrar" Inte enbart för det är varg. Utan även för det här agerandet är inte ok mot ett djur.

Fridaaaa
0

Fy vad hemskt! Blir så arg!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

medde
0

Trista tilltag!

Mezzzanina
0

Hoppas verkligen de hittar den som gjort detta.Jag hörde om det för några dagar sedan men jag hade ingen aning om pengarna som utlovats mot att få reda på vem som gjort detta grymma djurplågeri.

Heder åt det företaget och den privatperson som utlovat dessa pengar!