Flygande åsna!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vart riktigt illa berörd av denna rent ut sagt dumhet som utspelade sig på en strand vid Azovsjön vid Svarta havet (Ryssland) Där selades en åsna fast i en fallskärm och släpptes i väg upp i luften. Allt för att locka turister til en privat badstrand. Detta tilltag har väckt mycket upprörda känslor välrden över, även hos mig.
Läs vidare i denna artikel.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ja, mäniskan är inte snäll många gånger..
Stefan - Modellbyggare
Näe det kan man hålla med om utan att var lite fel ute

men va i h-vette är de för fel på folk?!
Om jag det visste. så skulle jag försöka göra något åt det
Dom borde knyta fast alla som gjorde det på en sån där och bara köra i väg dom helt utan kontroll xD Helst över ett stort hav :)

Fy FAN! Djurplågeri är alltid vedervärdigt, men det skär extra i hjärtat att höra att en av dessa vänliga själar utnyttjas på ett sådant sätt!
Jag och mina åsnor vänder oss bort i protest och tittar inte ens på videon:(
Tror dom fick ganska "hett" om öronen eftersom hela världen uppmärksammat det här dumma tilltaget.

I Aftonbladet idag stod det att den stackars åsnan dog av stress.
Enbart tragiskt!! Sedan slipper man straff då skador ej var fysiska. 5 poäng!

#9 Precis! Hoppas att dem säger så till mänskliga offer som också "bara" har psykiska skador efter förövare.
Om man nu kan se det "goda" i det hela, så är det bra att detta otrligt dumma tilltag har malt ut i media.

#12 Kan bara instämma med dig. Att vuxna människor står och ser på och låter det här hända är mig en gåta!

#13 Och för att göra dte hela om möjligt värre så tar dem dit dit sina barn och visar att det är ok för dem att djuren behandlas så.
Tror att med detta media har gjort sitt och dom gör inte om det igen.

#15 Då skulle jag personligen själv vilja hissa upp dem i den där grejen och låta alla kasta saker på dem. 

Usch, har fortfarande hjärtklappning av att sett denna hemska video!
#17 Visst är den hemska att se. Den blir så förstärkt enl mig då det är "vuxna" som finns i närheten samt barn, och alla låter detta ske.