ko-rädd?
Någon mer än mej som är rädd för kor? (=
Är inte lika rädd längre ;D
Jag är inte rädd för kor, men reskpekt ska man ha för alla djur vilket är bara bra tycker jag. Oftas då man rädd för något djur har det hänt något som gjort att man har en viss rädsla för ett specifiket djur. Jag har alltid en "jobbig" känsla för vita fåglar. Detta kommer efter en en insident då jag var liten och det sitter kvar än i dag. Visst kan jag vara vid vita fåglar med har en viss ängslan då jag är det. Men inte rädd så jag lämnar området.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

1.
Varför just vita fåglar då? :) hehe
Jag tycker att kossor är svåra att förstå. Hästar så fattar man vad dom menar på ett annat sätt men kossor har inga speciella "uttryck" som är lätta att förstå ;) och så e dom dreggliga ;) hehe
Fast dom e ganska så söta ändå (=
Jag är absolut inte rädd för kor man jag har respekt för alla djur som medde säger. Ett djur jag är rädd för är Ormar!!!! Blä uchs fyy!!! Min katt blev biten av en orm och blää jag bara gillar dom inte!
Jag är inte rädd…
Men vi har en hage med ungtjurar, eller ja, en tjur och resten är utan kulor. Men när man rider förbi kan de komma rusande som idioter och en gång såg vi de inte så Leffe rusade iväg och jag höll i mig för glatta livet. Ett rusande fullblod e svår att få stopp på =)'
Men men, kossor är söta! Men de kan väl typ sparka åt sidan? Det är ju ingen höjdare precis.

4. Ja, det sparkar åt sidan och så går man brevid kon där man tror att det inte ska komma ett ben men så gör det de ändå ;) dom e rätt viga dom busarna! :D hehe
#2 Då jag va en liten"knopp" så blev jag och min bror anfallna av en svanfamilj. Då vi hade inte vett att hålla avstånd. Därav vita fåglar.
#3 Här hemma finns det 5 ormar samt 2 spindlar och en hel del andra djur..! älskar dom alla.
När jag var tonåring så höll jag till på ett travstall sommartid. Där hade de några kossor också. Och några tjurar. Kossorna var snälla och vana att även handmjölkas. Men de som var snällast var tjurarna. Riktiga gosproppar var de när de stod i ladugården. Vi barn fick dock inte gå in mella tjurarna utan vi fick hålla oss i foderrännan. Och de bara älskade att bli kliade mellan hornen och öronen. Då slöt de ögonen och sträckte huvudet så långt fram de bara kunde. Ibland fick man en tjurpuss av dem. En riktigt blöt slaskig sak så det vara bara att vara beredd.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
#6….. Jag skulle drömma mardrömmar om att ormarna hade rymt och var i sängen.. -.-
#8 Nej då! En go kram kan man få kanske då-