Lantdjur iFokus

Lantdjur

Etikettoff-tpoic
Läst 1572 ggr
[TheoA]
0

Tisdag 23/11

Klass 2 varning, 10 minus?, snöstorm?, snorhalt?, trafikolyckor? kommer snön att ligga kvar ända fram till jul? det vet man aldrig… Vad tror ni? kommer snön ligga kvar till jul?

Vad har ni gjort idag i stormen?

[Emma-Rhino]
0

idag har jag kört 70 på 90 väg pga snön. Min första snökörning typ =)

Hoppas snön ligger kvar men blåsten klarar jag mig utan =P

viktoria91
0

Här är det klass 1 varning Flört Jag har tagit in ponnyn tidigare då hon blir så grinig av att stå ute när dte regnar eller är snöblandat regn. Sen har jag varit inne så mycket som möjligt, sökt jobb och pratat med 2 poliser då jag blev missstänkt i ett inbrott som jag absolut inte är skyldig till. =)

Anders 50
0

Jobb utomhus har ju inte varit aktuellt idag!  Oskyldig Men jag var faktiskt tvungen att ploga vägen (1 km) Det blir ju kallare nu. Snön var så tung och blöt så det var inte lättplogat, den ville inte glida med schaktbladet.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

medde
0

Trist väder över Sthml i dag, blåst och snö som far..Men det större snöoväder ska komma in under dagen.

Bilen min är änn så länge kalas att köra. Då den har fyrhjulsdrift.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[TheoA]
0

Idag ska det visst snöa ännu mer -.- Här blåser det massor och är svinkallt och snön är lätt -.-

Anders 50
0

#5 Du har väl schaktblad till fyrhjulingen? Flört

[TheoA]
0

#6 Faktist inte.. -.- men det skulle vara kul att ha :P

Anders 50
0

#7 Faktiskt mycket bättre än man kan tro!

[TheoA]
0

#8 vi har precis köpt en vagn till den så vi kan köra djur när pappa har skjutit. Men det är nog någonting som vi borde skaffa :)

medde
0

I dag är det ganska behagligt då vinden har avtagit. Vilket gör att det känns helt okey ute, varm go jacka så,,,,

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[TheoA]
0

Bussar har ställts in. och i stan så är det problem i våra branta backar till skolan.. Själva gamla delen av stan ligger på en kulle.

[Emma-Rhino]
0

Översvämning här neråt trakterna som nu fryser. Kul…

[TheoA]
0

Snöar som f*n fortfarnade! Sjön i stan har redan frysit och ett område lite utanför har en snorhal väg. Så bussarna vägrar att köra och NCC vägrar att sanda bara för att det inte har kommit en viss mängd snö men vägen har glansis!