God helg 6/7 november
Vilken vacker helg det verkar att bli, solen skiner så vackert, bladen prasslar så härligt då man är ute med hundarna och går.
Helt underbart rent ut sagt, för nu vill man verkligen ha den solen man kan få under denna mörka tid. Inte utan man vill ha lite snö som lyser upp det mörka.
I dag ska vi iväg tösen och jag till en vän och hälsa på! Med en förhoppning av en smarrig god kopp kaffe. Till kvällen blir det mys i soffan och en bra film,
Ha en riktigt bra dag alla, vad ni än hittar på
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
i vilket paradis är du =)
Själv vaknade jag av klockan, fick stiga upp, regn och grått. Två koppar kaffe sen iväg till stallet å köra ut hästarna.
Halkade på den leriga stallbacken, svor en stund full av gegga, släppte ut hästarna, sket i mocka, gör det i eftermiddag, stack hem och la mig i soffan istället. =P
#1 På våran underbara jord. Skämt o sido. Vaknade kl 07,30 av att just solen sken så fint in i sovrummet, smet ut med hundarna då tösen sov så gott i sin säng. Promenaden var helt underbar.
Men börjar känna mig lite piggare, kan var därör man är så munter. Då jag i nästan 14 dagar varit sjuk, först en redig infuensa för att avlösas med en bihålsinflamation..Men nu börjar huvudet kännas okey. Så det kan nog vara en anledning.Därav jag varit lite off från sajten, mitt huvud ville inte riktigt
skönt att du mår bättre nu, man får vara lite off sajten ibland…
Älskar promenader med vovvarna =) det är nästan alltid avkopplande =)
Nehe, nu ska jag köra å släppa in hästarna. Ses imorgon. =D
Idag har vi vart på kyrkogårn och satt ljus på mormor och morfars grav. Jag har inte gjort så mycket annat.. Vi åkte till kyrkogårn nyss och tittade när alla ljusen brinner! Det är så vackert! Vi träffade vår granne som vi aldrig träffar. Jaa.. en väldigt lugn dag kan man väl säga.
har också varit på kyrkogården. Tycker det är en vacker och betydelsefull tradition i sverige =)
Vi var också där tösen och jag. Alltid lika vackert och fint, men utan man blir lite "däven" men men ..
I dag var det -5 då hundar och jag var ute på morgonprommis. I morgon ska jag iväg med bilen som behöver fixas med lite små plock, men hur det än med en bil så blir det dyrt, små plock eller inte,,,,,
Ha nu en underbar dag alla!
Mvh
Imorse vaknade jag när solen steg upp. Guuuuud Jag låg och solade i sängen för det var så varmt…. Sen så gick vi ut på promenad och stannade och grillade korv. Kastade lite pinnar ut på isen :P Vi satte också upp en Storspov/uggleholk som jag har gjort. Sen så har jag och brosan hjälp till att ta bort staket för imorgon sägs det ju bli 10cm snö Uscha! Pappa plöjer.. Mmm nu är allt plöjt när han är klar! Skönt.