God natt - 10 september 2010
Jaha.. Nu var det visst redan fredag.! Veckan har gått superfort!
Idag har jag vart i skolan och det var inte så kul :/ och nu ikväll så har jag Gjort något jag aldrig gjort förut.. vi har mjölksyrat grönsaker! :P Nu ska det jäsa och massa annat xD
Imorgon så ska vi plocka äpplen och sen på söndag så ska vi lämmna dom till musteri. Imorgon ska jag också rida och på kvällen ska vi på 40-års fest! det ska bli kul!
Vad har ni gjort idag och vad ska ni göra imorgon?
God morgon!
I går tvättade jag bilen, för det är regn i dag och då ska bilen vara fin, så man verkligen ser hur smutsigt det är ute på vägarna,Hm,,
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Godnatt, kl är snart 12 och jag ska snart (läs: om någon timme elr så;) gå och lägga mig. Vill inte sova, fast jag kanske borde!
Kanske ska jag kolla på film istället för att sitta vid datorn halva natten… Eller läsa…. Grisarna (ni som inte vet att jag är marsvins-fantast så menar jag ju såklart alla marsvinen) har fått sitt kvällshö och ja idag har jag i stort sett gjort absolut ingenting vilket har varit skönt :)
Imorgon väntar skolarbete som jag inte gjort än och plugga till provet som jag fasar för på tisdag. Jag anar att det kommer gå åt skogen tyvärr… Men wish me luck!
Funderar även på att "rump-bada" marsvinskillarna igen imorrn om jag hinner, lyckades inte få rent deras talgkörtlar helt förra gången. Men huga de två gillar inte att bada kan jag ju säga, sprattligt värre. Tjejrena är iaf lite mer toleranta som tur är.
Lycka till med provet! Maijah.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
#2 Klart vi önksar dig lycka till
Lycka till Maijah!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#3-4 Tackar!
Det gick inte jättebra men inte jättedåligt heller, G är väl bättre än IG iaf, I suppose
Jag är jättetrött idag, men jag känner mig lite småsjuk också så det blir nog ingen skola imorrn :s