Lantdjur iFokus

Lantdjur

Etikettoff-tpoic
Läst 1955 ggr
Ellenfyrkant
0

OT - Ditt användarnamn ?

I den här tråden ska man förklara varför man har valt sitt användarnamn. Hur det kommer sig att man heter just som jag gör lixx.

Jag heter Ellenfyrkant för att mitt förnamn är Ellen och jag är ett fan av den tecknade figuren svampbob fyrkant.

Mvh Ellenfyrkant

[TheoA]
0

Jag heter theodor och är född 1999, det användarnamnet bestämde jag för 2 år sen och nu vill jag ha ett annat namn..

Aviendha
0

Paulina fanns inte tillgängligt och eftersom jag först blev medlem på iller (och inte hade något intresse för andra sajter) så blev det en av illrarnas namn som blev mitt alias.

Anders 50
0

Skulle också vilja byta nick, tog första bästa som dök upp när jag blev medlem, trodde det skulle gå att byta. (och trodde inte att jag skulle fastna här) Glad

Men nicket är modellbeteckningen på skogsmaskinen som är på min Avatar. Skulle egentligen vara 890.3 men punkt var inte tillåtet.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Ellenfyrkant
0

#3 Men går inte namnen att byta ? Jag har bytt en gång.

Mvh Ellenfyrkant

Anders 50
0

#4 Men då får man väl börja om som på nytt med nytt konto, allt man skrivit stannar vid gamla nicket.

Ellenfyrkant
0

#5 Tror inte det var så för mig. Men det var iofs i samband med att nya regler kom. Så jag fick byta för att mitt användarnamn innehöll "_". ella_pella hette jag. Men det var ett tag sedan. Tungan ute

Mvh Ellenfyrkant

medde
0

Det stämmer som Ellenfyrkant sa, det var en speciell td då det byttes plattform och vissa tecken inte skulle finnas med i nickera.

Men nu måste man byta konto.

890-3 Nu fick jag svar på min undran.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Anders 50
0

Men värdar och medisar kan byta, har jag läst på supporten.

[trollduva]
0

trollduva kom till genom en felläsning för 8 år dedan när jag började med tornerspel,namnet är skrotat sen flera år tillbaka på alla andra sajter jag är på men här får det stanna efter som man inte kan byta,gillar det inte alls längre

[Maijah]
0

Ja jag heter Maija (Med den stavningen också, inte Maja utan Maija, finsk stavning)

Och mitt efternamn börjar på H, så Maijah blev det :) Hette dock Marsvinslove för länge sen men böt då det lät så töntigt tyckte jag:p

Mantissa
0

Mantissa är mitt favoritnamn. Jag älskar bönsyrsorna för deras skönhets skull och mitt nick är en namnvariant av det engelska namnet på dem, Mantiss-a.
Det råkar även vara namnet på en klurig krummelur som jag delar hem med som fick namnet av samma anledning.

Rita-S
0

jag som värd kan inte byta som jag vill, det finns ingen funktion för det utan man får fjäska för ifokusgrabbarna som då tar en vurdering och beslutar om dom vill göra det manuellt. Tyvärr. Fler har efterfrågat det dock…

Och det är då anledningen för mitt nick med. Jag het något annat förut men när jag skulle bli värd för fibromyalgi höll dom än på regeln om att värdar skulle heta sitt riktiga namn på något vis för att framstå mer personliga. JAg fick då snyggt och vackert byta till mitt förnamn och en bokstav från mitt efternamn. Hadde jag blivit värd 2 år senare hadde dom inte hållit på det lika hårt. Fast, när jag då skulle bli värd fick jag även bara göra nytt konto.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Erdiz
0

Erdiz- har blivit ett egetskapat smeknamn på mitt efternamn som är Erdhage. och det hänger med mig lite överallt. Även vänner har börjat kalla mig och andra familjemedlemmar det.

Ellenfyrkant
0

Spännande att få läsa era historier bakom användarnamnet ! Skrattande

Mvh Ellenfyrkant

Fidelia
0

Fidelia heter min första russuppfödning. Därav mitt.

fiskargrabben
0

jag gillar att fiska så därför tyckte jag det passade