OT - Modern teknik *suck*
Vad trött jag blir, efter att min mobiltelefon varit på lagning 3:e gången förra veckan fick jag tillbaka den i måndags.. Och till min STOORA lycka upptäckte jag att inga fel var återgärdade.
Trots att det stod i pappret att den fixats och genomgått funktionstest m.m. Så.. 4:e gången gillt ? Kan ju tillägga att den inköptes i Januari. Då är det ännu roligare att redan vara på 4:e lagningen. Dessutom får jag tillbaka samma telefon varje gång, det är ingen värsting telefon så vid det här laget tror jag de skulle sparat pengar på att ge mig en ny från början i stället för att betala både frakt fram och tillbaka samt personal för att göra ett dåligt? jobb. Detta gör mig sinnig. Tur jag har en reservtelefon. 
Mvh Ellenfyrkant
Ifrågasätt om det inte hade blivit billigare att byta ut telefonen istället? Var lite gnällig men ändå trevlig och påpeka att du köpte telefonen för att kunna använda den. Svårt att göra när den är på lagning hela tiden.
Jag har också min telefon inlämnad just nu och fått låna en gammal nostalgitelefon. Ringa och smsm är allt den kan. Lite trist då min telefon är av lite mer värsting sort. Men men. Det får gå.
Hoppas det löser sig för dig.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Men vad jobbigt! Vad är det för fel på den då?

Mvh Stephanie 

Har för mig om en sak lagad tre ggr för samma sak har man rätta att häva köpet eller få en ny, enl lag. Kolla upp det
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Var till Siba och lämnade tillbaka den igår. Så nu fick jag loss pengar istället. Funderade på varför jag inte fick en ny av samma sort då det fanns. Men pappa misstänkte att det var samma skit med alla telefoner av den sorten, det var juh trots allt en ganska billig telefon (600:-). För annars hade juh Siba tjänat pengar på att ge mig en ny. Men men.. Ska jag vara ärlig tog jag nog hellre pengarna för det var pappa som betaklade den från början. xD Haha, tur som sagt att jag har en reservtelefon. Den har inte ens kamera, men färg !
Men tur jag har kamera i egen enhet. Men nu ska jag nog ha denna tills jag fyller år och önskar mig en ny. 
Mvh Ellenfyrkant
Hoppas det blir bra för dig nu. Jag har min telefon tills den rasar, men i ärlighetens namn så känner jag igen dina ord, då mn dotter vill ha en ny varje gång hon fyller år.. För efter ett år är dom antika enl henne!

#5 Enligt mig hinner de gå sönder innan de blir antika. Min förra hade jag i precis drygt ett år då den gick sönder sista gången efter garantitid. Och med samma problem flera gånger på garantin hade jag ingen lust att lämna in den igen för att betala och senare få samma priblem upprepade.
Mvh Ellenfyrkant
Ett litet gissel med mobilelurar..

Påtal om saken. Idag var vi in med mammas (ännu nyare) telefon också. Okänt fel.
Mvh Ellenfyrkant
Jag måste nog säga jag har haft tur med mina, dom har varit hela till det dom antika. Men blev av med 2 då tösa min var lite. Då gillade hon att se telefonerna simma i toa! Lätt fuktskadade,,,, vägrar dom att funka.

#9 Haha, och hundar som ttycker att de saknar tuggben har jag också hört om från annat håll. 
Mvh Ellenfyrkant
#10 I dag skrattar jag med min dotter om detta som hände, men då hmm,,, Var det inte riktigt så kul.