Tävling på sajten.
Nu ska vi ha lite kul med en tävling igen. Denna gång så är det ett fint pris i potten. Som vi håller lite hemligt.
Den här tävlingen är lite för att vi ska "känna" igen varandra genom våra Avatar, så vi ska rösta fram sajtens bästa/roligaste/finaste/humoristiskaste/gladaste Avatar.
Tävlingsregler:
Att man är medlem på sajten.
Att man har en Avatar som man är stolt över.
Samt ej rörliga avater.
Så alla ni som vill vara med och bli röstade på kan lägga in er Avatar i denna tråd. Lägg den som bild eller frimärke.
Sista dagen att lämna sitt bidrag är 25:e mars 2010.
Efter den 30:e så gör vi en röstningstråd, där alla medlemmar får vara med och rösta.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Hoppas fler vill vara med och delta. Vi har ju så fina avater alla

#6 Så fint bild:-)

#7 Tack! 
#8 Är hönan din?
Ser verkligen fin ut! Visa gärna gärna kycklingarna med foto också om du har lust i en alldeles egen tråd. Vore jättekul att få se dom med.
Jag vill vara med men jag har problem med att ladda upp bilder 
#14 prova! Om inte så gör dig hörd igen, så kan vi se hur vi fixar till det för dig. Men det ska nog ordna sig
#16 låter ju toppen. Hoppas du kommer få det att fungera
#16 låter ju toppen. Hoppas du kommer få det att fungera

Hm, trist tävling med bara tre bidrag… Hallå! Lägg in bild nu då!
Jag kan väl bidra med min så blir det en till.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Jag ska byta jag med, innan tiden är slut och lägga ut min
En liten fundering… Meningen med tävlingen var ju att vi ska känna igen varandra genom avataren som vi har.
Trodde att vi då skulle tävla med den avataren som vi hade när tävlingen startade och behålla den.
Det blir ju lite virrigt när man som nu börjat känna igen någon, och denne nu byter till en annan Avatar, och när tävlingen är över byter igen.
Men givetvis ska man få sätta in en bild när man inte har någon. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

#23 Jo, att byta bara för tävlingens skull för att sedan byta tillbaka igen är ju rätt dåligt tycker jag, men behåller man avataren efteråt är det väl ok. Jag bytte ju men jag har velat byta en tid men inte kommit på nån bra bild. Nu tycker jag att jag har en bra bild där jag själv är med dessutom, så den kommer jag nog behålla ett bra tag. Den andra var bara tills vidare.
#23 Det var väl den hela meningen som du skriver, så vi hoppas att dom "nya" avatarer stannar även efter tävlings slut.
Tråden låst, och en tråd där vi nu kan rösta kommer att göras.
Jag kan inte direkt säga att jag är stolt över denna avatar…