Lantdjur iFokus

Lantdjur

Etikettoff-tpoic
Läst 982 ggr
Rita-S
0

Tirsdag 2 mars

Det närmer sig vår nu känner jag, både i ryggen, på min häst och på luften runt mig. Det doftar snart vår! Snön ligger djupt och mer har vräkt ner, men nu är det tidfråga innan den blir borta.

Våren kommer kännas efterlängtad!
Och i slutet på månaden har vi påsk.

På fredag skal jag hämta ett ekologisk kravmärkt lam från lokal gård i Delsbo och i hälgen tänker jag smaska lammlår från lyckligt frittgåande lam som varit glad till slutet. Känns skönt.

Men just i DAG står det på tapeten att dra sig gjennom arbetsdagen, handla litet på affären, sen hem, damsuga och plocka undan litet, och i slutändan hälsa på min sårade häst.

Hur tänker ni spendera dagen?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Tom-B
0

Dagen går åt till källforskning och att skriva inlägg på Flugfiske.

Ibland känns det lite knöligt med allt detta skrivande. Och mina Medisar är synnerligen osynliga. Tråkigt.

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

Rita-S
0

Den kjänslan är lite bekant, jag har lite samma motbörden på fibrosajten kan jag säga :) Men mina medisar har ju samma åkomma som jag, och är inte alls lika krya och pigga som jag. Svårt det där att hitta goda medisar som kan något om temaet och samtidig har ork och överskott att va riktig aktiva. Men så är det.

kom nyss på dagens höjdpunkt: En flottig god pizza ute till en förändring! Jag skal äta lunch ute i dag :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[trollduva]
0

började tidigt i dag med fodring av korna,sen var vi på bolerup och besiktigade en fyraåring vi har sålt till en tjej i varberg.

om någon timme ska jag ner till hästarna och rida,fodra mocka och släppa ut mer halm till lösdrifften,det tar sin lilla stund när man är själv

sissie
0

Ni har då haft att göra idag ser jag.

Själv har jag jobbat. Idag gick jag igenom vilka akvarium som vi ska ha i sortimentet. Mycket pyssel då det gäller att kunna erbjuda både akvarium med tillbehör likväl som bord som passar till dem.

Det blev bra tillslut i alla fall.

Idag hinner jag inte skriv aså mycket på sajterna men i morgon kan jag lägga ned lite tid på dem.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

bluemary
0

Hej Tom ! Vilka medisar är det som du känner är osynliga ?Glad

medde
0

God kväll.

Hoppas ni alla haft en fin dag, jag har varit ute med dotter hela dagen. Så jag tittar bara en snabbis för vi är nyss hemkomna. Lovar att kika in i morg fm innan vi far iväg ut i morgon återigen. men är det sportlov så är det.

Må bäst alla

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥