Lantdjur iFokus

Lantdjur

Etikettoff-tpoic
Läst 1048 ggr
Farwuq
0

God morgon 13:e februari

God morgon Lantdjur, hoppas ni får en fin dag.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
0

God morgon!

Just nu till en kall och ett kallt Sthlm, snön faller lite smått och en blåst som inte alls var så kul att ta sig ut på en morgonprommis. Men hundarna måste ut, så inget val då, men i ärlighetens namn så är det ganska härligt då man kommer in en sin prommis.

Vad vi ska hitta på i dag har vi inte klart jag och tösa, men alltid blir det något i alla fall.

Hoppas ni andra får en fin dag samt att vi kanske ses härinne under dag/kvällen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Rita-S
0

tack samma :) I dag skal jag ha en rätt lat lördag, så fort jag har damsugit är det bara att göra middag som står på tapeten. Vi får middagsgäster i dag! Blir trevligt :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Tom-B
0

Reprisen på OS, hundpromenad (flera stycken), melodifestival, skidskytte.

Phu! Jobbig dag!

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

Rita-S
0

neeeej ingen middagsgäst! Vilken ursäkt skal jag nu använda för att få mig själv att städa på köket och i vardagsrummet?

Sen har jag ett afte-sår på innsidan av läppan. 2-3 dagar sen är det borta, jo javisst goddagen vet jag, jag har haft det hela veckan och det ser inte ut som det är på returen än heller, och jag skal hälsa det gör riktig ont då det ligger så till att tänderna rafflar över det när jag äter något. Och tro för all del inte att jag hittar den salvan jag köpte som är smärtlindrande och tilpassat just afte? Suck! :/

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Farwuq
0

Idag går barnen i skola här i Lund (med öppet hus), de är lediga på fredag istället.

Det är sportlov vecka 8 och då får de en dag extra, plus möjligheten att ge sig ut på vägarna ett dygn tidigare. Tungan ute

Behöver jag tillägga att när jag var barn så gick vi som standard i skolan på lördagar ända fram till 1968 (om jag minns rätt).

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland