Grotesk gris
Förvisso en gammal nyhet från 2007 men det är mer ett monster än ett svin.
480 kilo gris!! Tog visst sin tid att jaga. Jag skulle inte vilja möta den besten i skogen.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Även min snälla Gejsa skulle nog säga sitt om att stöta på DEN grisen i skogen 
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Den skulle visst bli korv. 300 kilo korv!!
Wrooom!
Himmelrik för min korvälskande gubbe!
Men herreguuud….Finner inga ord helt enkelt..Vilket monster till gris va 
Jisses, det kunde varit jag.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Den bilden är tyvärr fejk. Sorry :P
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Ett aprilskämt kanske?
Wrooom!

#7 Ja, eller något i den stilen. I bilden kan man hitta flera områden som är klonade i photoshop. I orginalbilden fanns en pappa med (och det var han som sköt grisen). Pojken är bakåtflyttad så att grisen ska se större ut. Grisen var stor på riktigt, men inte i närheten av så stor som på bilden. Det har varit mycket snack om just dendär bilden på flera fotoforum bland annat. Kul bild, men den är fejk :P
Med Vänliga hälsningar
Men även en hälften så stor vildsvin..
Jag menar.. normalstort vildsvin är faktisk farlig, för dom är oförutsägbara. Kommer du på dom i skogen kan dom fly.. eller attackera. Vilket som. På samma sätt som grävlingen är det svårt att säga hur dom vill attackera. Dom är skitfina djur, men jag vill nog helst inte stöta på dom. Tur att en häst ger ljud från sig när den går så dom hör!
Jag har dock stött på älg ute i skogen. 2 gonger med Gejsa nu. En oxe en gong och en ung kossa en annan gong. Tro inte Gejsa bröd sig inte, det var jag som var nervig, hon tyckte bara dom såg konstiga ut och kikade massor, men sen sket hon fullkomment i dom medans jag satt och tuggade läppan av nerver! ;)

Ja, det räcker nog gott med en galt på 150-200 kilo för att man ska kunna bli rejält skadad om de analler. Jag har blivit jagad av ett vildsvin, men det var litet och ångrade sig. De kan vara ruggigt agressiva vissa årstider. Dock är de ganska häftiga att se och ungarna är underbart söta :)
Med Vänliga hälsningar

Med Vänliga hälsningar