Lantdjur iFokus

Lantdjur

Etiketterfårgetter
Läst 2276 ggr
sissie
0

Ulltröjor

Hur många är det som har haft en ulltröja? Jag har faktiskt en någonstans. Den är riktigt varm men lite stickig.

När jag var mindre så fick jag en angora-tröja. Den var jättemysig. Mjuk och go'.

Är det någon mer som haft Ull eller angora eller något annat naturmaterial från djur?

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Rita-S
0

jag har alltid yllekläder. Raggstrumper, mössa, vantar, halsdukar, tröja, ja det mästa.
Finns inget bättre att ha på sig i ett kallt stall som frusen ryttare eller fjösarbetare!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

nera
0

Min gubbe är mycket för ullkläder.

Själv tycker jag nog att det är lite stickigt.

sissie
0

Uppskattar Ull för sin värme. Men stickigt, jo det är det.Skrikandes

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

nera
0

Jovisst, värmen kan man ju inte klaga på i alla fall.

En väninna till mig har ett ulltäcke som hon sover under på nätterna. Är bra mot värk.

Rita-S
0

#4 många har god hjälp av bäddmadrass i tjock ylle medans jag får inget hjälp av det. ända som händer är att det blir så varmt att jag inte kan sova alls, och änder upp med antigen sömnlös eller migren Obestämd

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

nera
0

# 5 Ja det där med värmen låter bekant. Så säger väninnan också. Kan bli lite föör varmt på natten.

Rita-S
0

Men visst är det underbart när man kommer kall och frusen hem från stallet :D

nera
0

Det tror jag det.

Minns själv då jag hade egen häst hur fryssen man var ibland när man kom hem från stallet många ggr. Då skulle man behövt ett sånt täcke eller madrass.