Stor och liten
Jag vill se era djur som bebisar och vuxna! đ
SajtvÀrd för Vallhundar, PÀlsvÄrd & KlickertrÀning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
SlÀnger in morsans Smisse dÄ ^^
Ragdoll - 12v vs 2œ Ă„r

SajtvÀrd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, PÀlsvÄrd, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gĂ€rna in min hemsida HĂR!
#1 En sĂ„n vacker katt! đ Som vuxen ser Smisse ut som ett minilejon đ
#2 Ja han Àr riktigt vacker - och stor!
Han vĂ€ger ca 7 kg och sĂ€kert 2 av de kilona Ă€r fluff đ
Bonus bild ^^

SajtvÀrd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, PÀlsvÄrd, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
#6 Owatonna ja, lika vacker liten som stor â€ïž
#7 haha, ja det var han verkligen! đ
Spirit en dag och spirit ett Är och tvÄ dagar;)
#9 humm jassÄ? DÄ ville inte bilderna komma med :P
#11 Ă h Spirit! â€ïžSĂ„ himla söt!
YAY spirit!!! â€ïž
#12 #13 :D
Samson - 8mÄn & 7Är
Rossi - 12h, 5v & 1.5Är
Majsan - 3Ă„r & 13Ă„r (har tyvĂ€rr inga bilder som bebis dĂ„ jag köpte henne som 2ÂœĂ„ring)
#15 â€ïžĂlskar kissen som kikar ut under tĂ€cket!
#16 Men ÄÄÄÄh, det ser ju ut som en liten leksakshÀst nÀstan nÀr hon var liten. SÄ himla söt! JÀttefin nu med, hÀrlig man.
Hon var en leksakshÀst nÀr hon var liten, men sedan vÀxte hon upp till ett levande monster istÀllet!

BÄÄriz (till höger,nÀstan 2mÄnader)

BÄÄriz 8mÄnader
#18 Hahaha đ
#19 AlltsĂ„ finns det nĂ„got sötare Ă€n kattungar!?â€ïž
#20 haha tror inte det ^^
- har du inga Zero-baby bilder?
Baby-flattar kan nog vara det som slĂ„r kattungar đâ€ïž
#21 Jag ska leta! HĂ„ller med om att det Ă€r nĂ€stan lika gulligt som kattungar. Han var liten som ett marsvin första gĂ„ngen jag sĂ„g honom. â€ïž
#22đ en mar-flatteâ€ïž
Saknar min flatte Bamse nu, har inga bilder kvar dĂ„ de brann upp i vĂ„r husbrandđ
DÄ kör vi Goldylock som ska ha sin första Kalv i vÄr. :) Det tog tvÄ veckor för henne att hitta juvret och fatta hur det funkade⊠sÄ jag mobbade henne för att vara lite blond, dÀrav hennes namn⊠och den vita locken i pannan - som nu ser ut som en delfin. :) Vi fick mata med flaska tills hon fattade hur man gjorde, trots att mamman var en jÀttebra mamma och jÀttetÄlmodig och uppmuntrande.