Lantdjur 21 juli
Ny vecka. Även idag strålande sol! ☀️Vilken sommar vi har i år!
Grisarna låg redan i gyttjan när jag tittade ut genom sovrumsfönstret i morse! 🙂Tuppen Toppen går här ute och sprätter och håller koll på sina damer. Det är så kul att titta på dom. ❤️
En dag utan så mycket inbokat i kalendern. Det är bra för det är mycket att fixa här på gården. Vad hittar ni andra på idag?
Jag fyller år idag och även om jag inte kommer ha något kalas så tänker jag ta mig in till byn och köpa jordgubbar (har inte ätit en enda i år). Annars är det en helt vanlig måndag.
Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus
Grattis Maria! ❤️🥳🎈
#2 Tack Jeanette! ❤️
Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus
Vi har underbart vacker vader har idag. Det kommer bli extremt hett pa eftermiddagen, det ar 28 grader redan och kl ar bara halv tolv. Luftfuktigheten ar kraftig och graset har borjat do pa sina stallen pga torkan. Igar sa de att det skulle regna idag men icket. Inget regn pa ungefar en manad nu.
Lagger in en fin sommarbild pa en av vara blommor :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#4 Vilken härlig färg!
Ja det tyckte jag med. <3 vi kopte den ganska nyligen, den har vuxit vansinnigt fort!
Är det klematis?
Japp! Har for mig det. :)
Så vacker! Vi hade en klematis i gamla huset och jag saknar den verkligen. Inte med sån fin färg dock. Mer mörklila. Ska sätta upp en klematis på min önskelista! 🙂