Lantdjur iFokus

Lantdjur

Etikettoff-tpoic
Läst 780 ggr
[JeanetteK]
1

Lantdjur 18 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag och maken bröllopsdag! Vi har varit gifta i 16 år. Då var sonen tre månader i magen. Tiden går… 🙂

Igår var vi och plockade hallon på ett självplock. Idag har jag kokat sylt. Gott! 

Vad hittar ni på idag?

[JeanetteK]
1

Så här mycket hallon gick åt till två burkar sylt.

Saffran0Spice
0

Oh Grattis på bröllopsdagen! 🤗🌺

Idag ska det stickas polo till hunden, sedan blir det att göra kärlknöl på en älgstek =)

Maria29
0

Grattis Jeanette med make til l6år  ❤️ 🥳🎈

Jag far runt som ett jeckehu men jag ska ta kaffe paus innan jag fortsätter med städningen.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[JeanetteK]
0

#2 Tack! Visa gärna bild på polo+hund sen! 🙂

#3 Tack ska du ha! Kaffepaus måste man ju ha! 😉

Saffran0Spice
0

#4 Absolut - hamnar troligen bilder på djurpyssel när den är klar ^^

Cahira
0

Grattis pa brollopsdagen! 🥳

Idag ar en stor dag har pa garden. En Kalv foddes och jag fick min diagnos. Jag har fibromyalgi precis som jag misstankte. Jag fick en remiss till smartkliniken, en medicin som brukar vara hjalpsam att lugna nerverna och somnpiller uppepa det sa jag antligen kan sova. :)

Har ar en bild pa lilla livet och lite naturskadning samtidigt. Vi har nu 16 flickor och 15 pojkar. :) Bilder pa Dory mfl kommer upp i kalvtraden imorgon troligen. Ar lite for matt idag for att gora det nu. 

Vi ska fira med pizza ikvall! 🍸 Kanns sa otroligt underbart med en lakare som tar en pa allvar. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
0

#5 Låter bra! 🙂

#6 Tack Cahira! Grattis till din diagnos och att du blir tagen på allvar. Och ett stooort grattis till den nya kalven. Jättehärligt kort, så grönt och härligt. Bra att ni firar. Det ska man! 🎈