Lantdjur 7 juli
Ser ut att bli en fin dag idag också har varit uppe en stund och delat ut potatis till mina djur, det går åt en hel del eftersom jag utfodrar på gammaldagsvis. Alla får potatis vilket blir 20 liter om dagen till stora och små. Idag ska jag städa har jag tänkt vilket är bland det tråkigaste jag vet. 😃
Vad ska ni andra hitta på?
Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus
Ja städa är inte det roligaste man kan tänka sig. 🙂
Jag har inte hunnit göra så mycket än. Det är väldigt varmt redan och vi kör korsdrag i hela huset. Nästan så jag tror det blir åska sen för det är väldigt tryckande och kvavt.
Har inga stora planer för dagen. Jag ska diska vattenhoar och matskålar och annat spännande.. 😎
God morgon!
Idag ska jag & Roxy ner till mina föräldrar. Lillan får stanna hemma, det är lugnast för henne 🙂 Och ska ev hälsa på andra släktingar med då kan hon inte följa med likaså inte träffa mina föräldras hund (hon är inte så förtjust i mörka större hundar och han är en nuffe/Landseer).
inte varit ner på ett tag pga jobb och så.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 Vilken fin bild! Hon ser verkligen ut att trivas! ❤️
Halloj så här på kvällskvisten. Har förstått att det varit riktigt skruttväder lite här och var i landet. Vi har haft lite regn men inte mer än så. Kolla in Emos bild i #4 från när blixten slog ner hemma hos dom. Otroligt häftig bild men skrämmande vilka krafter det är.
#3 Han 😉 Min Findus ❤️ (få honkatter i kattvärlden som är röda).
#4 Vad söt! Grattis Sotan! 🎈
#3 Aha är det så! Det visste jag inte. Blandade ihop honom med den du har som är rätt gammal… har glömt namnet. ❤️
#7 Fia heter den gamla 🙂 Hon är sköldpaddsfärgad.
Nej inte lätt att hålla reda på hihi
Just ja! Precis. Nu kommer jag också ihåg hur hon ser ut. Minns det där kortet när hon sitter i ett träd och jag trodde hon var en kattunge och du berättade att hon var… 15?
#9 Yes. 🙂