Lantdjur iFokus

Lantdjur

Etikett: off-tpoic
LĂ€st 758 ggr
[JeanetteK]
0

Lantdjur 6 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag Ă€r det Sveriges nationaldag! Grattis Sverige! 🎈🎂Jag tycker mycket om vĂ„rt vackra land.

VĂ€dret har lite svĂ„rt att bestĂ€mma sig och pendlar mellan sol och varmt och mulet, blĂ„sigt och s**tkallt. Men varför bestĂ€mma sig nĂ€r man kan vara allt pĂ„ en gĂ„ng! 😉

KÀnns underbart med en lÄng ledighet framför oss. Jag har hela familjen hemma och det Àr hÀrligt.

HĂ€r Ă€r en trött liten jĂ€gare som just kommit in efter en natt ute pĂ„ vift. ❀Min lille Poker.

Leffe
0

Söt katt. Jag ska in till GÀrdet för dÀr kommer det vara en del skoj idag

Maria29
0

Jag firar inte Sveriges nationaldag (firar bara Finland Àven om jag Àr "svensk") Àven om jag Àlskar vÄrt avlÄnga land. Jag ska ev. hjÀlpa till att könsbestÀmma kaniner i grannbyn blir i sÄ fall hÀmtad.. PÄ tisdag börjar jag teorilektioner pÄ bilskolan med mÄl om att ta körkort i höst/vinter (jag behövde inget kort nÀr jag bodde i SödertÀlje det gick buss varje kvart). Jag ska fixa hemma med djuren och göra i ordning nÄgra vykort som ska skickas (ja jag skriver brev och vykort alla har ju inte mail och vissa slÀktingar har inte ens telefon).

SajtvĂ€rd pĂ„ Lantdjur i Fokus & medis pĂ„ Vinthundar i Fokus

Leffe
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var först pÄ GÀrdet och sÄg bland annat galopptÀvlingar. Sedan blev det Skansen och firandet dÀr.

[JeanetteK]
0

#3 Fin bild Leffe!