Lantdjur 2 juni
God förmiddag! ☀️
Solen skiner och Höns och tuppar pratar utanför fönstret. Sämre kan man ha det!
Sitter och försöker vakna till. Hjärnan är seg idag och jag har varit och satt på mer kaffe. Kan nog behövas. Har en del jobb som behöver göras som kräver att hjärnan är vaken! 🙂
Vad gör ni idag?
Här är det toppenväder!
Men dagen går i pluggandets tecken tyvärr, tentor som ska göras under veckan, inte alls motiverad men bara denna veckan kvar sedan sommarlov (sommarjobb i sommar men behöver skolpaus)
Ska njuta av vädret ändå och vara ute och plugga ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Förstår att det är trögt med pluggandet nu. Sonen slutar åttan snart och han räknar ner minuter till sommarlovet nu. 😉Sitta ute och plugga låter inte helt fel trots allt.
Såna här dagar önskar jag att jag hade en bärbar dator. Då hade jag kunnat jobba ute. Lite mycket jobb att släpa ut mitt stora åbäke! 😂
#2 Ja och detta är två tentor som ska göras och är inte lite att läsa 😕
Nej inte helt fel hihi.
Ja är perfekt! Haha funderar på att gå ner till vattnet och sitta en stund med böckerna och läsa med 😃
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tänk vad skönt det är att vara en gammal glad pensionär. Fast idag har vi mulet ute.
Imorgon kommer mina bin så idag ska jag röja för dem som tur är så har jag lastpallar och annat som jag kan ställa mina kupor på. Min fadder (som även är fadder till den jag köper från) kommer troligtvis ut och tittar så att allt blir bra. Solenskiner men om vi har tur så blir det regn på onsdag vore underbart med lite regn så att mina vattentunnor fylls på.
Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus
#5 Vad spännande att dom kommer imorgon! Du måste berätta hur det går! Ha ha, är lite trött och barnslig… såg framför mig att de kom i en sån dubbeldäckarbuss med varsin liten resväska.. 😂Humor på hög nivå här!
Regn är inte fel. Det kan gärna regna på natten och vara fint på dagen. 👍Om man nu kan beställa. 😉
#7 Jo tack ibland är man glad att grannarna bor långt ifrån… 😂Ser fram emot att höra hur det blir med bina!
Låter spännande med bin
För mig gick måndagen i bildredigeringens tecken. Massor av bilder från Spårvagnens dag.
#10 Jag gillar spårvagnar! Det är verkligen något speciellt med dom. När sonen var liten tog vi ofta spårvagnen till Skansen, bara för att åka. Det brukade vara dagens höjdpunkt för honom!