Lantdjur 25 mars
Titta vad som hänt i natt kalkonkycklingar..❤️ Jag har Höns, vaktel och nu kalkonkycklingar på kontoret hur i all världen är det tänkt att jag ska kunna vara ute och jobba på gården när jag vill vara inne?! Får försöka planera in lunchen så att jag kan få njuta av dem.
Vad ska ni andra göra?
Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus
Nej men ååååååhhhh ❤️😍Grattis "mormor" 😂😉Jag skulle inte heller kunnat jobba med såna där gosingar.
Nu blir jag ännu mer sugen på Kalkoner.
Här har det städats idag och betalats räkningar. Och jobbats förstås. Ska snart ut och mata djuren. Grått och lite kallt ute idag så det tar emot lite att gå ut. Men mysigt att träffa djuren så klart. 🙂
TS häftigt
Här hemma såg det varmt och fint ut ute så jag begav mig ut i elrullstolen. Det var fint ute, men inte varmt
Sköt om er
#2 Tycker definitivt att du ska ha Kalkoner de är så himla mysiga djur och som sagt lätta mina bor med hönsen och beter sig precis om vanliga Höns. 🙂 Man kan inte ha för mycket djur eller någonting sådant.. 😃
#3 Så roligt att du kunde njuta av vädret, vi får hoppas att det blir lite varmare så att man orkar mera (jag har lindrig reumatism).
Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus
Jag njöt inte. Det var för kallt. Så det blev bara till affären och hem. Inget fotograferande
#0 Nämen ÅÅÅH grattis!! 😍
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.