Lantdjur 10 mars
Jag har tappat rösten:3 inte kul när ingen fattar vad man menar;S Väntar oxå på att lammen ska komma!
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Stackare. 😕Har du ont i halsen också eller är det bara rösten som försvunnit?
#0 Åh härligt med Lamm! Det har svärmor och dem med fått, de har en hel del nu, ska bort och titta någon dag på dem 😉
Jag har varit i skolan idag och njutit av solen på eftermiddagen hemma med hundar och kaniner ute. Mysmys! 😃
Våren är verkligen här! Såg årets första geting/bi (?) idag.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Oj, det är verkligen ett vårtecken! härligt
#4 Japp! Jag gillar dock inte dem men tja 😉 Vårtecken i alla fall hehe. Gillar krokusarna :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har cyklat lite över 2mil idag till och från vet. med min jrt som hade fått ett litet hål på ögat men hon kommer att kunna gå på grytträningen nästa månad. Jag tycker inte att jag lagt ner tillräckligt med tid på de andra djuren idag men imorgon är det en ny dag som jag kan satsa fullt ut på syslor och djur.
Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus
Jag upptäckte idag att valpen Frodo har några lösa tänder så snart börjar tandömsningen! Liten börjar bli stor. :)
Jag tycker det ska vara fredag nu, då hämtar vi nya hästen! Hon kommer underlätta det så himla mycket för oss i år och jag är så glad och förväntansfull!
Snön töar i rasande fart och det inte bara droppar från taket, det rinner från taket!
Våren är äntligen här!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.