Lantdjur iFokus

Lantdjur

Etikett: off-tpoic
Läst 1221 ggr
[JeanetteK]
3

Solig söndagmorgon i Skåne

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är det ingen snö kvar alls nu och ganska blött på sina ställen. Man märker på djuren att dom har vårkänslor idag. Varmt och soligt!

[JeanetteK]
4

Vår fina tupp Toppen är fin i solen!

[JeanetteK]
4

Wilfred.

[JeanetteK]
4

Fåren var ute i hagen ett tag idag och tyckte det var skönt att får sträcka på benen ordentligt.

Maria29
0

Så mysigt du har det! Jag har fortfarande mycket snö och och nu slaskar det och är så smutsigt att jag halmade ute igår (jag vet att det låter dumt men jag tyckte så synd om djuren).

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[JeanetteK]
0

#4 Tack! ♥ Jag halmar också ibland, så jag tycker inte att det är dumt! 😉

Cahira
0

Åååh sån mysig dag på månskensfarmen!! ❤️ Favoritbilden är bilden på tuppen - snacka om solnjutning! 

Jag känner mig positiv idag motför igår som var en riktig sån där "vaknat på fel sida, allt är skit" dag. Fick sova i princip hela natten så jag är som en ny människa igen! 

Om vädret blir lagom så blir det nog några bilder tagna idag. Solen skiner och Hopi och de andra har börjat få stora magar nu. Jag ser verkligen fram emot att få se vad för Kalv Hopi får eftersom kalven kommer vara angus/charolais korsning. :) Blir den vit? Blir den svart? Blir den grå? Blir den svartvit? Så spännande!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning. 
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
0

Åh vad mysigt med kalvar!! Förstår att du ser fram emot det♡♡

Cahira
0

Ja det är litet tag kvar ännu då de inte förväntas komma förrän tidigast april ca. Men åh vad jag längtar! 😃

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning. 
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.