Lantdjur iFokus

Lantdjur

Etikett: off-tpoic
Läst 686 ggr
[JeanetteK]
0

Lantdjur 13 januari

Tjugondedag Knut idag. Har ni tagit bort julen än? Jag har mina ljusstakar kvar, men dom ryker idag.

Här är det kallt idag och is på vattenpölarna. Fåren har varit inne några dagar för att det har varit så geggigt i hagen. Men idag var det hårt på marken så dom är ute. Mycket glada och skuttiga är dom! Skönt att sträcka på benen.

Grisarna var morgontrötta idag och låg i halmen inne i sina hus och ville inte alls gå upp och äta. Våra smågrabbar (som inte är så små längre) är så söta när dom ligger nerbäddade i halmen. Hade tyvärr inte kameran med mig ut. Ska försöka få till det någon dag.

Jag har en hel del jobb idag. Vad ska ni hitta på idag?

Maria29
0

Idag har jag vilat förutom mina dagliga syslor som alltid måste göras (det är trevligt att pysla med djuren). :) Imorgon ska jag hjälpa en av mina vänner med slakt. hon brukar göra det själv men jag är vanare att slakta vaktlar (det är några tuppar).

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Leffe
0

Vaknade vid 18-tiden. Har ännu inte kollat vad det är för väder. Satt och tittade på tennis från 1 i natt till tolv idag. Så nu är dygnet vänt till 100 procent.

Sköt om er

Mantissa
0

Hade strömavbrott ett tag idag så jag åkte in till stan och åt pizza :p

Cahira
0

Frodo har börjat våga kissa och bajsa ute, woho! :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning. 
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.