Lantdjur iFokus

Lantdjur

Etikett: off-tpoic
Läst 921 ggr
Leffe
0

Lantdjur 12 januari

Nu har det kommit ännu mer snö. Kanske för att man ska känna lite stämning nu när de pratar Vasaloppet i teven. Själv funderar jag på om jag ska ge mig ut med elrullstolen och sladda omkring.

Sköt om er

Fridaaaa
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dag!

Ingen snö här men kallt. Ligger på runt 2-3 plus bara brr. Dock lite skönt = ingen lera 😉

De lovade lite sol idag men skymtar ingen tyvärr. Aja, se om den kommer fram 😛

Ha det gott!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[JeanetteK]
0

Här är det SOL och blåst. ☀️Jag har längtat efter solen inser jag nu när den är här! Fåren har fått vara inne nu tre dagar för att det är för blött i hagen. Hoppas att det kan få torka upp…

Har tittat på innebandy idag. Sonens lag vann mot Landskrona med 5-3. Bra början på dagen!

Cahira
0

#1 Söööt i sin sele! 

Här hade vi en torr natt med valpen. Han sov som en mössa på mig hela natten precis som Ixxi gjorde första natten för tio år sedan. Hann inte få på mig kläderna fort nog så han kissade i hallen, men fick honom att bajsa ute vilket var en stor vinst! Han är så frusen ute och är så ovan med koppel än. 

Han har även vant sig vid att bli upp-plockad så han är lite lättare att fånga in nu. :) Sitter och väntar på soluppgången så jag slipper sitta i mörkret och gäspa. :) 

Hoppas det mildare vädret håller i sig här. Är så skönt att slippa den extrema kylan!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning. 
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Fridaaaa
0

#3 Hihi visst är hon, nöjd med den 🙂 Hon verkar gilla den med 😃

Inte alltid lätt att hinna med valparna haha

Cahira
1

Skönt att hon gillar den! Färgen passar henne bra! :) 

Haha nej.. på med halsband, på med skor, på med jacka och dääär var det försent. :P

Fridaaaa
0

#5 Ja det är skönt 🙂 Tack ^^,

Haha ja känner igen det där i början 😉

Cahira
0

Kineser brukar vara kända för att vara kräsna med mat. Inte denna kille inte! Ixxi avskydde sitt valpfoder och matvägrade allt i hennes väg, denna valp äääälskar mat! Än så länge iallafall. :)