Fototråden
Ååååh bästa grisarna ever! Och mysmissarna! 😍
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Underbara bilder som alltid i dessa bildtrådar. JeanettK, din grisar är verkligen helt galet underbara att se på.❤️
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Tack ska ni ha!
Bra älskar att se bilderna på dom
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag är så avis på dig som får ha grisar! det är såå fina !
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Tack Nora! Du får komma hit helt enkelt!
Åååååh vilka fina kort Cahira! Coola katter på rad där! 😎
Tack! Ja det var lite kul att dom satte sig på rad sådär! 🙂 Ibland får man ha tur att kameran är med. ^^
21 får jag ta den bilden till min blogg i så fall vad heter du
Tyvärr så vill jag inte att mina bilder används av allmänheten utan mitt godkännande. Jag delar gärna med mig så andra får se men inte mer än så. :) Om någon vill använda mina bilder för personligt bruk (skrivbordsunderlägg tex) osv så är det okej om man bara frågar först. 🙂 Mina bilder är nämligen väldigt personliga för mig, speciellt på mina egna djur.
30 Nä men du godkänner nu om de får använda dom
Tyvärr inte, jag vill veta vilka som har mina bilder och till vad. Popsicle är jättespeciell för mig då jag spenderade sex timmar på att rädda livet på honom och sedan nappat upp honom och han tror jag är hans mamma. Vill inte ha bilder på honom spridda till okända människor och göra gud vet vad med dom. :/ Redigering, bildstöld och säga dom tog bilden och gud vet vad.
Därför jag vill ha personlig förfrågan innan så jag vet vad dom ska användas till.
Chandler och hans ljuvliga vitläpp. :) Tyvärr var inte Lorelai och Tony tillgänglig för foto som vanligt. Tror dom gömmer sig på samma ställe som deras mamma under dagarna för jag ser aldrig till henne på dagtid.
Fiiina kissar Cahira! 😍
Tack eller vad man ska säga. :) Älskar joeys och chandlers kajal runt ögonen. ❤️
Men åh vad hon är söt😍Man skulle ju bara vilja pussa på henne.
Hon är otroligt ljuvlig! Så länge man inte ska jobba på hovarna. 🤪 Men otroligt kelig och sällskaplig och kommer i princip alltid då jag har kameran i händerna. Kameran ska alltid nosas på och hon verkar nästan posa för mig ibland. :)
Midnight ser precis ut som min äldsta plutt!❤️
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!