Lantdjur 21 oktober
God eftermiddag! Vad har ni för er denna måndag?
Här är det grått och blött. Till och med djuren går på halvfart idag.
När Apache var "hemlös" (och ansvarades av Last Hope Inc) så bodde han hos en fosterfamilj. Jag har haft kontakt med henne under dessa månader som vi haft honom, meddelat positivt som negativt.
Jag bjöd hit henne och hon kom idag och såg med egna ögon vilken skillnad det är på honom. Han är fortfarande skeptisk angående främlingar, men det märks att han är mycket mer självsäker! Han visade upp vad för tricks han lärt sig och de verkade verkligen tycka om att se hans framgång!
Sedan fick de träffa Popsicle och Junior. Eftersom jag visste att jag skulle fästa mig enormt mycket med Popsicle och att vi inte kan behålla honom så hälsar jag på väldigt sällan. Så när jag väl kom idag så reagerade Popsicle såhär:
MAMMA!!! ÅH JAG HAR SAKNAT DIG SÅ!
Och trampade på min fot. 🤦♂️
Inget är brutet men aj vad ont det gör. Han är sex månader gammal nu och väger en hel del. Han är typ midjehöjd på mig. Min fot kommer vara duktigt blå och är redan lite svullen. Tror inte jag kommer ha skor på mig på ett par dagar.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Vad roligt att kunna visa upp skillnaden! Bra jobbat! ❤️
Mysigt att Popsicle blev så glad att se dig. Men aj då ont att bli trampad! Vår Lillan trampade mig över stortåleden i förra veckan. Den är fortfarande blå och svullen. Det är inte små och lätta djur direkt..
Min måndag var resande från Åland till Stockholm per båt
Var det en trevlig resa Leffe??