Lantdjur 8 oktober
Funderar på att städa. Får väl sätta mig ned tills anfallet går över. Det är höstrusk ute. Katterna sover och bryr sig inte.
Sköt om er
Det låter som du får vila dig ur anfallet😃
Ja, såna anfall ska man undvika! 😉
Själv har jag varit iväg till en god vän nästan hela dagen. Mycket trevligt! Dags att fundera ut lite middag.
Men det är ganska konstigt egentligen, själv tar det emot när jag skall städa, men när jag väl kommer i gång och det är gjort, så känns det skönt. Men det är bara att man skall komma över "tröskeln".
Första steget är alltid det största :)
Digger klarade operationen bra. Han har tratt nu och vänjer sig vid att vara enögd. Han är SJUKT mammig, ännu värre än vanligt. Han sov ovanpå mig hela natten så det blev inte mycket sömn. Speciellt då jag egentligen är allergisk mot honom. 😞
Veterinären använde ett slött skär så hans hud är illröd och kliar som sjutton där dom rakade. Tur vi har aloe vera.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Skönt att det gick bra! ❤️
Man ska ta allt med humor sägs det.. så jag ser det inte som att han är handikappad, jag ser det som att han är redo att flirta med brudarna. ;)
Kallar honom pirate boy, cyklopen, trattkantarellen, conehead, flirtgubben, popeye (karl alfred), winky (wink = flirt), och smileyface.. för han ser ut såhär ---> ;D
Rätt inställning! Han är jättesöt!
Ett charmtroll
Ja det är han verkligen. ❤️