Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 1473 ggr
djurkillen
3/3/18, 6:07 PM

Ny sajtvärd!

Hejsan allihop! Som er nya Sajtvärd tänkte jag att en liten presentation skulle sitta fint. Mitt riktiga namn är Oskar, och jag är 18 år. Jag tillbringar en stor del av mina dagar på gymnasiet där jag studerar lantbruk. Jag har alltid gillat djur, ett intresse som antagligen kommer från släktingars jordbruk och alla år som man spenderat där. När jag var liten fick min mamma höra ofta från dagisfröknar osv att Oskar är ett konstigt barn, för när alla andra pojkar lekte med bilar så lekte jag med djur istället. ;) På fritiden driver jag ett litet jordbruk strax utanför Åmål, där jag föder upp Gotlandsfår och olika kulturraser av fjäderfän. Från dessa säljer jag kött, skinn, olika hantverk, ägg, livdjur osv. Jag arbetar mycket med hälsoförebyggande åtgärder i mina besättningar, och har ett stort intresse för avel. Andra intressen jag har är ridning, har tävlat en del i hoppning, men nu rider jag mest i naturen samt lite jaktridning. Jag tycker om att läsa, min favoritförfattare är Jane Austen, favoritboken är Mansfield Park. Även odling, textilhantverk, jakt och viltvård har en stor plats i mitt hjärta. Jag hoppas att vi kommer ha en trevlig tid tillsammans här, och att vi tillsammans återigen kan blåsa liv i denna sajt! Mvh Djurkillen

Annons:
vallhund
3/14/18, 5:33 PM
#1

Hej o välkommen!

Du får gärna uppdatera texten som finns under "Om sajten" Passa på att ta bort Leffe som Medarbetare, han dog för något år sedan.

mvh

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

*Annah*
3/27/18, 6:06 AM
#2

Hej Oskar! Tack för en fin presentation :-)

Upp till toppen
Annons: