Måndag och ny vecka. Måndag är städdag för mig. När man har mycket ute och många djur så blir inomhus lite åsidosatt. Åtminstone här hemma. Därför har jag en städdag i veckan så jag med gott samvete kan strunta i det sen.
Stressmorgon för oss då jag vaknade halv åtta och insåg att ingen gått upp än. Men alla hann i tid.
Igår tittade vi på tjurar och jag tog kort på höns för första gången och idag rengjorde vi hela sköldpaddsakvariumet med allt i och totalt vattenbyte samt handlade tröjor åt mig (behövde tshirts) och till sist tog massa fina bilder på korna.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning. Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Tisdag idag. Har haft storstädning ute idag! Så skönt att ha mockat ur och skurat allt ordentligt.
Solen skiner ute och jag håller på att tvätta en massa trasmattor. Med hund och katter som springer in och ut så behövs det allt som oftast tycker jag...
Torsdag idag. Igår var jag hemma hos en kompis som har köpt en av mina kaninungar. Han heter idag och Gotte och är en riktigt bortskämd liten herre. Så mysig och kelen och välmående. Då känns det gott i hjärtat.
Söndag idag. Seg, trött och värkig. Var på Väla Pink Party igår. Väla Centrum är ett stort köpcentrum i Helsingborg och de har en konsert så här års som heter Väla Pink Party. En kompis till mig hade biljetter. Hon sitter i rullstol så jag följde med henne som ledsagare. Hade bra platser uppe på en ramp. Uppträdde gjorde Annika Herlitz (hon som är Elsas röst i Frost), Måns Zelmerlöw och Carola. Kan lova att det var folk. Hörde 20.000 men vet inte om det kan stämma. Det var kul men långt, kallt och rätt tungt att släpa rullstol. Det känns idag, men det känns bra att hon fick komma iväg på detta!
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.