Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 820 ggr
[JeanetteK]
2015-02-16 13:41

Lantdjur vecka 8

Måndag och sportlovsvecka här i Skåne. Sonen är lycklig! 🙂

Ute blåser det kalla vindar och man håller sig gärna inne. 🥶Vad hittar ni på idag?

Annons:
Cahira
2015-02-16 23:41
#1

Fotografering. 😍

Lägger upp en så lägger jag upp massa i min bildtråd sen. :) 

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
2015-02-18 15:18
#2

Underbar bild! 

Onsdag idag. Ingen höjdardag för mig, så jag håller till mycket i soffan. Men jag läser på lite om sånt jag ligger efter med att uppdatera mig om. Man får försöka få saker gjorda trots att kroppen bråkar. 

Lite varmare idag. Skönt! 

Idag för 20 år sen förlovade jag och maken oss. Jösses, man börjar bli uråldrig. 😉

Vad gör ni idag?

djurkillen
2015-02-18 17:05
#3

Åker bil…

Cahira
2015-02-19 06:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Grattis i efterskott på förlovningsdagen. :)

Jag var på fibrokliniken den 17e och det sög musten ur mig, idag 18e har jag levererat fotoramar till vänner vars djur har gått bort och jag har haft vackra bilder av. Katten Lucky gick bort igår så när vi kom förbi med en dubbelram med Lucky på stora bilden och deras hund Griffin på andra så bröt sig rösten på både karl och fru. Jag berättade att jag tänkte att om jag la in Griffin så blir det glädje med fotoramen, inte bara sorg. Det var väldigt uppskattat. Griffin är 8 nu och jag hade fångat hans personlighet perfekt på den bilden så jag blev väldigt nöjd med gåvan. 

Tänk att en skrivare och fotopapper och en ram för en dollar kan ge ett minne för livet.

Vila i frid Lucky.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
2015-02-19 09:58
#5

Tack Cahira! 

Vilken bra idé med ramarna! Förstår att det var uppskattat. ❤️

[JeanetteK]
2015-02-19 10:00
#6

Idag är det torsdag. Det är sportlov här i Skåne och maken jobbar en del hemifrån. Jag är heeeelt dagvill. Är inte van att ha dom hemma så här mitt i veckorna! 🙂

Sonens kusiner från England är i byn. Två killar på 10 och 12 år. Dom har inte varit här tidigare så dom är lyckliga att träffa djuren. Om dom fick välja skulle dom bo i vårt stall. 😂

Vad gör ni idag??

Annons:
[JeanetteK]
2015-02-20 10:34
#7

Fredag. Idag hade vi sovmorgon alla tre. Oj så skönt! Har just ätit frukost och suttit och pratat jättelänge med maken om planer för djuren. Älskar såna frukostar! 🙂

Idag ska jag och en kompis eventuellt till Ikea en sväng. Jag är på jakt efter rullgardiner. 

Vad gör ni idag?

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
djurkillen
2015-02-20 10:47
#10

Sitter i skolan, på världens tråkigaste lektion. Men har bara 2 lektioner kvar, sen har jag sportlov!

Cahira
2015-02-21 06:23
#11

Jag mår inge bra..

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
2015-02-21 09:22
#12

#10 Grattis till sportlovet! 🥳

#11 Stackare… 😕Styrkekramar till dig. 🤗

[JeanetteK]
2015-02-21 09:24
#13

Lördag idag. 

Som det är nu så har jag och maken varsitt arbetsrum bredvid varandra här på nedervåningen. Sonen ska flytta ner i dom rummen och vi ska flytta en trappa upp. Så jag packar och rensar för att få upp alla mina pysselgrejer. 🥵Men det kommer bli toppen när jag väl är på plats. 🙂

Vad hittar ni på idag?

Annons:
Cahira
2015-02-21 09:48
#14

Klockan är snart tre på natten och min mage vägrar lugna sig. :/ Jag detoxar något och jag vet inte vad för jag äter samma mediciner. Men jag gissar att det är high fructose corn syrup som finns i typ all mat här. 

Har slut på sömntabletter med så blir att ligga lågt denna helg.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
2015-02-22 09:35
#15

Söndag och strålande sol ute. Idag känns det att våren är på ingång. Igår vräkte det ner snö… Verkligen fram och tillbaka. 🤪

Jag är på väg ut i stallet. Sonen tömde ett par spiltor igår så jag ska sanera dom och göra i ordning. 

Vad hittar ni på idag?

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: