Annons:
Etiketterköpessäljesbytes
Läst 1685 ggr
Caaassiiie
2014-10-14 17:24

(S) 20-50 tal travhästar söker ett nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! :)

Det är såhär att 20-50 tal travhästar söker ett nytt hem innan den 20/10-2014 då dem kommer gå till slakt. Finns i Sjöbo i Skåne. Jag är inte ansvarig för "försäljningen", jag vill bara hjälpa till så dessa hästar kan få nya hem! 
Säg gärna till mig om ni vet ett bättre ställe att posta detta inlägget. Jag gör bara allt för att sprida detta och förhoppningsvis finna fler som vill hjälpa till!
Enligt en kvinna vid namn Marina Fyhr sägs det handla om 52 stycken djur. 

Till er som har facebook och vill dela vidare länken finns den här: 
20-50 tal hästar behöver nytt hem!

och till er som inte har facebook så lyder meddelandet:
"Det finns ett 20-50 tal travhästar som söker efter ett nytt hem senast 20/10 annars går dem på slakt. Dem är inte så bra skötta pga av att mannen har blivit för gammal för att orka ta hand om alla så allt har bara fallit ihop. Dom finns i Sjöbo Skåne och jag kommer själv att åka dit på L ördag och rädda en utav dem. Dela gärna för att sprida till så många som möjligt. Det finns allt från sto med föl till unghästar, hingstar valacker i olika skick. Vissa ridna och körda. Hör av er för mer info // Marina"

Längre ner står det även: "Var visst 58 st och enligt vad jag hört så har ca ett 20 tal hästar fått nytt hem."

 Bifogar samma bild som hon postade i kommentarsfältet. 

Hjälp till och rädda liv!

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots




Annons:
Medaljjägaren
2014-10-14 17:35
#1

Så hemskt.

YEY, INSIDER!

[JeanetteK]
2014-10-14 19:19
#2

Fint av dig att sprida detta budskap. Det är ju toppen om så många av dessa som möjligt kan få nya hem. Tyvärr kan jag inget om hästar annars hade jag nog åkt dit. 🤔 Berätta gärna om du hör hur det går. 🙂

Medaljjägaren
2014-10-30 11:18
#3

Hur går det?

YEY, INSIDER!

Upp till toppen
Annons: