Annons:
Etikettnötkreatur
Läst 890 ggr
[JeanetteK]
9/8/14, 5:22 PM

Mamma och mina kvigor

Senast när min mamma var här skämde hon bort mina kvigor något helt enormt. 🙂Hon stod och pratade med dom så fort dom muade det minsta och plockade maskrosblad och gräs åt dom. Nu skickade hon till och med vykort till dom… inte till mig utan till Lillan och Syster Karlsson. 😂Hon sa att eftersom hon bara har ett barnbarn så får hon passa på med alla våra djur. ❤️Så hon hade skrytit på PRO att hon minsann hade över 50 barnbarn. 😉

Jag är glad att hon gillar djuren. Just Lillan och Syster är extra mysiga just nu. Dom älskar att bli klappade och kliade och ropar gärna på oss att vi ska komma in i hagen. Det är lite extra mysigt att dom gillar varandra så mycket som dom gör. 

Annons:
Cahira
9/9/14, 8:16 PM
#1

Dom är så söta dom två! ❤️

Jag älskar när föräldrar och liknande visar sån kärlek till ens djur, jag vet om folk som säger åt sina barn att de borde avliva sina djur så de kan hälsa på oftare. Min mor är lite som din mor, när jag bodde i Sverige hände det att hon ringde mig för att få höra hur Ixxi och Ådi mådde och ge dom luren så hon kan pjollra med dom. 😂

Gud vad jag saknar Ådi.. funderar på att importera en mittelspitz sen… eller svensk lapphund så jag har en svensk kompis. ^^ Varför import är för att dom finns inte här, och sverige har bättre standard på reggade hundar. Bättre hälsokoller m.m. så man vet lite bättre vad man får. :) Funderar även på en västgöta längre fram, fina gårdshundar. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
9/10/14, 8:04 AM
#2

#1 Ja jag är glad att hon tycker om våra djur! Haha, hon har inte velat prata med dom i telefon än dock. 😂

Kvigan
9/10/14, 12:29 PM
#3

Åh så mysigt! Pälsen är sådär gosigt lång med, man vill bara köra in trynet och sniffa!

👆 Djurnörd

Maria29
9/10/14, 12:37 PM
#4

Min mor brukar prata med mina hundar i telefon.. Vissa sommarkvällar så sätter jag mobilen på högtalaren så får min mor ropa in min greyhound tik (inte alltid damen vill in när matte vill sova). 😃

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[JeanetteK]
9/10/14, 2:11 PM
#5

#3 Ja dom har jättemysig päls! ❤️

#4 Hahaha vilken bra idé! 😂

Maria29
9/10/14, 4:08 PM
#6

#5 Mina hundar älskar mig men min grey-tik tycker mer om min mor så henne kommer damen springande till även om det bara är i telefon.. 😉

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: