Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 940 ggr
[JeanetteK]
2014-08-12 15:37

Lantdjur 12 augusti

God eftermiddag på er! 

I morse åkte svärföräldrarna hem igen. Jag var hos arbetsterapeuten och fick paraffinbad för händerna. Nu känns dom som nya ett tag igen. 🙂 Sen var jag hemma hos en kompis och fikade. Hon var barnvakt åt sin brorson som är två år. Vi lekte med bilar och byggde tågbana. Det var ett tag sen! 😃

Eftersom jag varit iväg så har jag en hel del jobb som ligger och väntar nu. När det är klart är det dags att gå ut och mata djur. Det regnade rätt bra här förut. Då stod Walter (baggen) ute i hagen och det såg ut som att han verkligen tyckte det var skönt! Och ankorna är glada för de fick en ny vattenpöl att bada i. ❤️

Vad gör ni andra idag?

Annons:
Saffran0Spice
2014-08-12 15:55
#1

Trevligt - Walter gillar gratis duschar alltså ^^

Här hemma har det tagits lugnt, håller på med en Collie mössa (ser ut som huvudet på en lh collie) och ska påbörja en kappa med en keltiskt fläta åt min vovve till vintergarderoben =)

[JeanetteK]
2014-08-12 16:05
#2

#1 Haha, ja jag tror han gillar att duscha! Han är den av djuren som mått sämst av värmen så nu är han sig själv igen! Mår du bättre idag?🤗

Saffran0Spice
2014-08-12 16:16
#3

#2 Haha ok, ja då var det ju säkerligen skönt efter den tropiska värmen!
inte så hög feber, så lite bättre idag ^^

[JeanetteK]
2014-08-12 16:33
#4

#3 Skönt att höra!

Maria29
2014-08-12 21:13
#5

Äntligen sitta ner eller rättare sagt snart dags för att sova.. Jag har farit runt som en skottspole sedan igår.. Idag var jag i Mjölby och övningskörde (gick inte jätte bra) och efter det så hämtade en vän från en annan gård upp mig så jag var där och hälsade på.. När jag kom hem så var det dags att stänga in/gå kvällsrunda till djuren… Upptäckte för en stund sedan att Ella har ett stort sår på låret så koksalten är på avsvalning så att jag kan tvätta, sen ska jag slänga i mig några smörgåsar innan jag går och lägger mig (jag har bara ätit en varmkorv till lunch och två chokladbollar med kaffe).. Usch jag låter manisk men jag är helt slut..

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[JeanetteK]
2014-08-13 08:50
#6

Vilken dag du hade! Hoppas du fått sova ordentligt nu. Vissa dagar blir helt tokiga. Hoppas också Ellas sår läker.

Annons:
Upp till toppen
Annons: