Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 914 ggr
[JeanetteK]
2014-08-08 09:27

Lantdjur 8 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår kväll kom svärföräldrarna hit. Det var ett halvår sen vi träffades senast så det var jätteroligt! Zero (hunden) skuttade runt som en tok och ville helst hoppa upp i famnen på dom. Han skulle gärna vara knähund om det gick,  han tror att han väger 5 kg när han i verkligheten väger 35… 🙂

Idag blir det lite jobb och sen ska vi ut på utflykt har vi planerat. 

Vad gör ni andra idag?

Annons:
Maria29
2014-08-08 11:42
#1

Det ser ut att kunna bli regn idag vilket vore jätte bra det är fortfarande för torrt och jag vill kunna plocka svamp. Hitils så har jag varit ute hos djuren och planerat jag beställde en 4fackare så att jag ska få plats med flera kaniner här omdagen och nu måste jag börja röja för den.. Om någon söker kaniner så kommer jag att ha till salu snart igen.. Suck.. 😃 Fast det är roligt med kaniner och allt annat jag har. ;) Ska flytta på hundkojan jag köpte i veckan om jag får av veden jag har på kärran..  Sen måste jag nog ta itu med bokföringen det var ett tag sedan sist… :)

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[ZorroKanin]
2014-08-08 12:09
#2

Jag ska nog bara fortsätta klickerträna min kanin Zimba!😃 kanske även fara över till grannen  som har får och kor 😉

[JeanetteK]
2014-08-08 12:27
#3

#1 Vad är det för kaniner du har nu igen? 🙂

#2 Spännande! Går det bra med klickerträningen?

[ZorroKanin]
2014-08-08 12:33
#4

#3Yepp, fast än så länge lär jag honom bara vad klicket betyder, köpte klickern i förrgår :D

Maria29
2014-08-08 12:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#3 Jag har lovat att skriva om dem…  😃Jag håller gotland och mellerud i genbank (förutom mina 2 mysiga jätteblandningar).  🙂

Bild från förra året..

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[ZorroKanin]
2014-08-08 14:17
#6

#5 så fina!:)

Här är min Zimba! :D Renrasig dvv, Bourgogne färg. 14v ungefär.

Annons:
Maria29
2014-08-08 14:25
#7

#6 Men vilken söt dvv! ❤️Jag har 2viltgula kaniner hemma (en gottis och  en jätteblandning).  Någon dag ska jag räkna hur många kaniner jag har hemma kaniner är så himla mysiga.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[JeanetteK]
2014-08-08 15:11
#8

#5 och #6 Vad roligt att få se bilder på era kaniner!

Cahira
2014-08-09 03:15
#9

Idag var en stor dag! Vi åkte till juristen för att gå igenom vad som behövs för mitt möte med greencardmänniskorna och juristen var HELT underbar! Kändes så lätt och hjärtligt hela samtalet och tjejerna bakom disken var otroligt artiga och gulliga. Hämtade oss vatten medans vi väntade. :) 

Sedan for vi och fixade mig ett Minnesota ID som kommer ta 2-3 veckor att få hem, sedan kan jag ta körkort om jag vill! Jag har inte ens svenskt körkort så jag känner mig som 18 igen *S* 

Tog även supersöta bilder på Midnights ABC kattungar nu 2 veckor och tre dagar gamla. De har öppna ögon, öppna öron och kan gå på alla fyra fötter redan. Det är galet hur fort de växer!

Arwen med vita tår. :)

Bagheera, min favorit. <3

Cleo, minstingen.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Cahira
2014-08-09 03:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Bonusbild. ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Maria29
2014-08-09 07:57
#11

#9 Åh vad söta!! 😍

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Cahira
2014-08-10 04:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Ja gud, sötdöden varje dag. 😍

Dom är 2 veckor gamla och kan redan stå och gå på benen. Jag är imponerad!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
2014-08-10 10:59
#13

Åååååh kattungar 😍älskar kattungar! ❤️

Annons:
Cahira
2014-08-11 04:01
#14

#13 Svårt att inte älska dom. 😃

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: