Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 768 ggr
Maria29
8/6/14, 6:20 PM

Lantdjur 6augusti

Idag har jag varit på marknad i Skänninge där det var ca1700 knallar, inte någonting jag kommer att göra om det var alldeles för stort för mig jag hade huvudvärk efteråt lite för mycket i min smak. När jag kom hem så vilade jag upp mig på soffan. Tänker på de stackars människorna som drabbats av bränderna som härjar i landet, om någon av er är på sidan så beklagar jag verkligen att ni måste genomgå någontig så här hemskt. Önskar att jag hade kunnat göra någonting för att hjälpa, men jag tänker på er och hoppas att det snart är över och att ni snart får återvända.

Vad hittar ni andra på i vårt avlånga land?

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Annons:
Saffran0Spice
8/6/14, 6:28 PM
#1

Vilar på soffan, hemsk värk i kroppen idag så det blir att vila och handarbeta =)

[JeanetteK]
8/6/14, 6:54 PM
#2

Jag har varit iväg till en kompis på fika. Vi är en liten grupp som träffas då och då och det är alltid trevligt. 

Jag har fått i ordning mina momsrapporter idag och varit ute hos djuren lite extra länge här på kvällen. Det är skönt när man suttit med siffror att gå ut och rensa skallen lite.

Maria29
8/6/14, 7:40 PM
#3

#2 Måste jobba med papper idagarna också, har fått lite papper från Trafikverket att roa mig med förutom allt annat.. Tänk om allt kunde göras per automatik.. 😃

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Upp till toppen
Annons: