Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 620 ggr
Maria29
2014-07-27 09:25

Lantdjur 27juli

Söndag och sista dagen på veckan, idag ska Clareen bli hämtad och förd till göteborg där hennes nya matte väntar det har varit roligt att ha henne här men det ska bli så otroligt skönt att ha katterna fritt i hela huset utan att behöva oroa sig för att de ska bli "klippta". Lite trist är det att säga adjö men det är en del av att vara fosterhem åt en hund. Nu sitter jag bara och väntar har ingen aning om när de kommer så jag kan inte jobba i skogen med att hämta sly för att torka inför vintern men som tur är så får jag en anledning till att mysa med hundarna och kolla till ankorna. 🙂

Vad ska ni andra göra idag?

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Annons:
[JeanetteK]
2014-07-27 10:42
#1

Idag ska jag hjälpa till nere i vår lilla kyrka i byn. Den är från 1100-talet och har nu under två veckor varit öppen för alla som vill komma och titta. Där finns mycket fint att titta på, bland annat en utställning av dopklänningar som hängt med i byn under lång tid. Det är rätt många turister som kommer in. Det var brist på folk idag så jag blev inringd. Ska sitta där i tre timmar. 

I övrigt så har jag sorterat tvätt och kört igång stortvätt. Jag har kommit lite efter med den (läs: jag har struntat helt i tvätten…) så  nu börjar det märkas i garderoben! Det är ju tacksamt att tvätta i denna värmen eftersom det torkar så snabbt.

Cahira
2014-07-28 03:24
#2

Ont ont ont ont ont. Men underbara djur. ❤️

Det regnade antligen, valbehovt for att fa tillrackligt med ho. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: