Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 1174 ggr
Maria29
2014-07-26 07:16

Lantdjur 26 juli

Lusse

Fördelen med att vara uppe tidigare en man ska är att man får träffa sina "osynliga" djur, Lusse och de andra stallkatterna är skygga och brukar hålla sig undan. Jag har den senaste tiden börjat drömma om regn, jag vill verkligen ha regn min gräsmatta är brun eftersom jag snålar med vattnet. Det märks på mina djur att även de har tröttnat på torkan (kanske inte hönsen eftersom de hittat nya ställen att sandbada) så vi får hoppas att det snart kommer lite regn. Idag ska jag vara hemma och göra mina vanliga syslor får se om jag får någonting mera gjort. 

Vad ska ni andra hitta på?

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Annons:
[JeanetteK]
2014-07-26 09:27
#1

Vi fick lite regn igår eftermiddag! Jag och en kompis åkte ner och badade för det gick nästan inte att andas. Det var ljuvligt skönt. När vi kom upp och gick mot bilen öppnade sig himlen och det bara öste ner. Bara kanske tio  minuter men det kom rejält. Här hemma hade det bara droppat lite tyvärr och dom trodde knappt på mig när jag sa att jag fick köra genom djupa pölar hem. 

Kroppen strejkar rejält idag så det blir nog ganska lugnt för min del idag. Vet inte om det är väderomlag eller vad det är. Bara att vänta ut det.

Upp till toppen
Annons: