Annons:
Etikettvilt
Läst 1249 ggr
[JeanetteK]
7/18/14, 11:49 AM

Ett par extra hundar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har ett par extra hundar här hemma ett par veckor. Det är jättemysigt, men man har verkligen hundar överallt! Helst när dom är hungriga eller vill ha ens uppmärksamhet av annan anledning. 🤪😂

Zero till vänster, Moa i mitten och Tea till höger. Zero är väldigt kär i Moa. Tea är dotter till Moa och blir rätt svartsjuk när mamma vill vara med Zero. Men det går jättebra och dom gillar varandra alla tre. Mysigt med en liten flock.

Annons:
Saffran0Spice
7/18/14, 11:51 AM
#1

Alltid bra att ha ett par extra tassar på en gård ^^

Maria29
7/18/14, 12:35 PM
#2

3 hundar är inte mycket jag har 5 hemma just nu (4egna och en jourhund) fast med det sagt 4 är vinthundar och de är ju inte hundar egentligen.. Så himla  fina de är men jag har ju en gammal kärlek till ret. pga min änglahund Albert som var en golden. Idag ska jag fixa och dona inne eftersom jag fyller år på måndag och om jag ska vara helt ärlig så brukar jag ta bättre hand om djurens utrymmen en mina egna (inte helt sant eftersom hundarna och katterna bor inne). 😉 Fårtroligtvis besök i helgen en vännina från Linköping, som kommer ner med sin familj en av dagarna på kaffe.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[JeanetteK]
7/18/14, 2:00 PM
#3

Hahaha, inte visste jag att vinthundar inte är hundar… 😂

Känner igen det där att man fixar mer åt djuren än inne… Jag sa av misstag att jag skulle gå in och mocka en gång när jag var på väg att dammsuga. 😂Så illa är det inte jag lovar! 😇

Cahira
7/19/14, 3:04 AM
#4

Vilka finingar! :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
7/19/14, 10:57 AM
#5

Ja dom är jättemysiga. Det är skillnad på hanar och tikar märker jag. Dom här två brudarna är mycket mjukare och fogligare i sättet.

[JeanetteK]
7/19/14, 12:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Planeringsmöte! 🙂

Annons:
[JeanetteK]
7/19/14, 12:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Närbild på Tea! ❤️

[..$Dog$..]
7/19/14, 4:30 PM
#8

Va mysigt med extra hundar! 😍

VildaVittra
7/19/14, 4:59 PM
#9

Du vill inte ha tre till? Har två höglöpande tikar här och ett stycke pilsk gigolohane.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Cahira
7/19/14, 11:20 PM
#10

Vad fina dom ar! :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
7/20/14, 11:01 AM
#11

#8 Ja det är mysigt med extra hundar! Vi har pratat länge om att kanske skaffa en till så det är bra att få känna på.

#9 Njaaaa…. 🙂Zero skulle nog bli lycklig om det kom lite löptikar! 🤪Men jag tror nog att jag hoppar över detta exklusiva erbjudande… 😉😂

#10 Ju längre dom är här, desto mysigare är dom. Så klart, man lär ju känna dom. 🙂

[JeanetteK]
7/25/14, 10:58 AM
#12

Nu har vi "bara" Zero igen. Tomt men ändå rätt skönt. Han tycker nog detsamma. Lite utslagen ligger han på alla sina ställen som han inte fått ha ifred. Han får också ha sina ben och pinnar ifred så dom ligger i en hög. ❤️

Cahira
7/25/14, 7:50 PM
#13

Alskar namnet Zero :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
[JeanetteK]
7/26/14, 9:17 AM
#14

#13 🙂 Jag med!

Upp till toppen
Annons: