Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 751 ggr
[JeanetteK]
2014-07-15 10:46

Lantdjur 15 juli

Tisdag idag. 

Dagen började knasigt för mig idag. Vi har två extra hundar boende här ett par veckor. Ena katten Poker, kom in och visste inte att dom var här. Jag skulle hjälpa honom in och lyfte upp honom. Han fick panik och nu har jag rivsår i hela huvudet. Jag vet att det var korkat, det gick på instinkt. Men nu är allt blod urduschat, maken har tvättat av allt med sprit och nu svider det bara. 

Vet inte riktigt vad det blir idag. Vad hittar ni på?

Annons:
Maria29
2014-07-15 11:29
#1

Idag om det blir fint väder ska det komma en liten leverans på 97småbalar hö det kommer inte att räcka i vinter så jag hoppas att jag kan få tag på mera.  Hade det varit förra året så hade jag bara behövt 40 småbalar till men det var då det..  😉 Eftersom han kommer med leverans så måste jag ta en tur till byn och handla för som det ser ut så kommer jag inte vara hemma på torsdag utan ska hämta bocken jag fick hjälp att slakta (har inget kylrum så jag brukar inte slakta stora djur den här tiden) och plocka körsbär hos en vännersvänner att fylla frysen med.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[JeanetteK]
2014-07-15 17:05
#2

#1 Härligt att fylla på förråden!

[..$Dog$..]
2014-07-15 22:02
#3

#0 Åh stackare

[JeanetteK]
2014-07-15 22:17
#4

#3 Tack! Jag har haft rejält ont idag faktiskt. Men jag har inte behövt sy och jag slapp stelkrampspruta eftersom det var rivsår och inte bett. Eftersom min man gjorde rent ordentligt på en gång men klorhexidin så hade vi gjort vad som behövdes.

Cahira
2014-07-15 23:50
#5

Aj aj aj aj!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: