Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 681 ggr
[JeanetteK]
7/10/14, 4:59 PM

Lantdjur 10 juli

Nu börjar det närma sig kvällen. 27 grader ute. Nåååågot svalare idag. Det fläktar lite i alla fall. 

Eviga vattenrundor men det känns bra att det funkar och att djuren har det relativt bra trots värmen. Igår kväll var jag ute en runda rätt sent och det var härligt att se hur djuren njöt av svalkan. 🙂De levde upp allihop! Kaninerna skuttade runt och fåren busade, korna gick runt och betade och grisarna bökade omkring. Istället för värmekoma som det är dagtid. 

Idag har min mamma kommit på besök. Maken är borta den här veckan så det är skönt att hon är här. Både sällskap och lite hjälp. Hon bor på Gotland så det är inte alltför ofta vi ses. 

Hur ser er torsdag ut?

Annons:
Emo
7/10/14, 5:28 PM
#1

Torsdagarna används till trevlig sysselsättning tillsammans med äldsta dotterdottern. Nyss kom jag hem. Det är 27 grader ute och "bara" 24 grader inne. Skönt att komma in.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Maria29
7/10/14, 11:06 PM
#2

Nyss hemkommen från biodlarmöte och besök hos en bekant. Det är väldigt sent så nu måste jag gå ner i varv eftersom mina djur väntar sig att jag ska komma klockan 5 för att mjölka mm.  Men jag har haft en trevlig kväll så jag kan inte klaga. 🙂

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[JeanetteK]
7/11/14, 10:46 AM
#3

#1 Trevlig torsdagsrutin! 

#2 Låter som du haft det bra!

Upp till toppen
Annons: