Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 884 ggr
[JeanetteK]
6/27/14, 10:11 AM

Lantdjur 27 juni

Dagen började med strålande sol, men nu är det lite grått. Men fortfarande varmt och skönt.

Det är skönt att vara på hemmaplan igen. Jag har en semesterdag idag, så det är lite extra mysigt idag. Känns lite lyxigt.

Vad hittar ni andra på idag?

Annons:
Maria29
6/27/14, 11:25 AM
#1

Innan jag satte mig vid datorn satte jag mitt bröd på jäsning så att jag har bröd, jag har ju inte en matvaruaffär runt hörnet utan får vara lite krativ och eget bröd är ju mycket godare.
Idag ska jag på biodlarmöte hos min fadder men först ska jag sitta med min bilskolebok (den är tråkig om jag får säga det själv), fast i kväll ska jag nog läsa min nya bok "höns Ankor och gäss" av Ronny Olsson. 🙂

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[JeanetteK]
6/27/14, 11:48 AM
#2

Håller med om att det är godare med eget bröd. 🙂

Sonen har precis tagit moppekort och teorin är i stort sett densamma som för bil. Riktigt tråkig… Har du möjlighet att göra uppgifter på nätet? Det var i alla fall något roligare tyckte sonen.

Denna kommentar har tagits bort.
Maria29
6/27/14, 1:02 PM
#4

#2 Jo jag köpte 20 frågor och gav mig på det igår och för att vara ärlig så gick det inte så bra.  Kan ju ge mig på det igen, tack för tipset.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Cahira
6/27/14, 5:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Vi har tva kattungar som flyttar imorgon sa jag hanterar dom extra mycket nu sa de ska vara kloklippta m.m. tills imorgon. :)

Kommer sakna Dakota. Charmig kille som sjutton och Owatonnas bror.  Men han kommer flytta till Mikes syster sa jag kommer kunna halsa pa honom. :) Det ar tur han har stora fotter for han har stora skor att fylla. Mikes syster har MS och hennes 18ariga terapikatt gick bort nyligen. Dakota betyder "friend" och jag tror han kommer passa utmarkt som terapikatt precis som Owatonna blir for mig. ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
6/27/14, 6:17 PM
#6

Så otroligt fint kort! Han är jättefin! 😍

Annons:
Cahira
6/27/14, 6:28 PM
#7

Ja gud ja.. Helt fantastiskt vacker kull! Ska forsoka fa en bild pa den morka pojken under dagen. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Cahira
6/27/14, 6:32 PM
#8

IIIHHH!!!!! Bara en djurperson kan forsta min lycka just nu!

Pga den dodliga enorma kylan vi hade i vinter sa kunde jag inte ta ut valpen for rumsrenhetstraning och detta har gjort att han verkligen inte vill bajsa utomhus hur lange vi an ar ute. Men idag.. ANTLIGEN!!!! bajsade han ute!!! 🥳

Han fick riktigt kott som beloning, shit vad glad jag blev. 😃

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
6/27/14, 6:35 PM
#9

Grattis! 🎈Ha ha! Det är som när ens barn går på pottan första gången. Men vill nästan ta med pottan ut på stan och visa! 😂

Cahira
6/27/14, 6:45 PM
#10

*ASG* exakt san kansla!!!! 😂

"Jag tror inte ni forstar hur stort detta ar!" 😮😂

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
6/27/14, 6:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Exakt! 😃

Ha ha, nu har jag bytt till Chrome och jag tror minsann att jag lyckas!!

Cahira
6/27/14, 7:02 PM
#12

Hjalp sa snygg bild! 😍

Hoppas du bidrar med den i manadens lantdjur nasta manad 👍

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
6/27/14, 7:43 PM
#13

Haha, ja det kanske jag gör! Gillar Agnes min. 🙂

Annons:
Cahira
6/27/14, 8:04 PM
#14

Jag gillar vinkeln, himlen, fargerna, hennes min, ja allt! 🙂

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Leffe
6/27/14, 8:20 PM
#15

Då har man varit inne i Stockholm city. Kollat invigningen av nya Brunkebergsparken bland annat

Upp till toppen
Annons: