Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 845 ggr
Maria29
6/26/14, 2:25 PM

Lantdjur 26 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag tar jag igen mig lite eftersom jag springer runt  och har en massa måsten.. Jag läste att någon plockat 20 liter kantareller så en tur till skogen måste jag försöka få tid till inom kort, i min skog växer det inte svamp men det finns annat vackert att titta på.. Det är så himla roligt att vara ute och umgås med djuren nu när det rör sig över en rättså stor yta.  Vad gör ni andra?

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Annons:
Leffe
6/26/14, 2:28 PM
#1

JKantareller är gott. Jag ska ut och handla kryddor av olika slag så jag kan leka vid matlagningen med olika smaker

Fridaaaa
6/26/14, 2:33 PM
#2

God dag!

Veckohandling avklarad, skönt att ha det gjort och slippa tränas med alla människor imorgon efter jobbet.

Skulle bli åska och så ikväll/eftermiddag, börjar blåsa upp hmm. Skulle ju gått en långpromenad men det får jag slopa 😕

Tränade Roxy igår på att ta apportbocken, fungerade finfint! 😃 Stolt över henne, vissa saker lär hon sig ganska snabbt ändå 😉 Min lilla prinsessa.

Hundarna har fått tuggpinnar idag, eller ja nötrulle hette det = glada hundar. Katterna ligger och sover båda två, en i soffan och en i kattställningen.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[JeanetteK]
6/26/14, 3:19 PM
#3

Äntligen hemma i Skåne igen! Borta bra men hemma bäst. 🙂Turen till mamma på Gotland har varit trevlig. Sonen har haft internet-abstinens, så han är glad att vara hemma. 😉Zero (hunden) hoppade högt när vi kom hem. Han viker inte från vår sida nu. ❤️

Så härligt med kantareller Maria! Finns dom redan?

Dom är så fina dina hundar Frida!

Fridaaaa
6/26/14, 3:30 PM
#4

#3 Tack ska du ha! 🌺

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria29
6/26/14, 4:22 PM
#5

#3 Jo jag läste om det om det på fb och det finns tydligen flera sorters svampa nu. Jag älskar ju svamp och att gå i skogen i min växer det inte svamp men i grannens längre bort borde det finnas.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Upp till toppen
Annons: